حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

افتتاحیه دفتر حزب در شهرستان شمیرانات

بنام خدا

چهارمین دفتر حزب همدلی مردم تهران (همت) در شهرستان شمیرانات در روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در دفتر شمیرانات با حضور دبیر کل محترم،اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب برگزار گردید.

در ابتدا اقای سجودی بعنوان مسئول موقت دفتر شمیرانات به میهمانان خیر مقدم و خوش آمد گفتند و از قبول این مسئولیت ابراز خرسندی نمودند.

در ادامه دبیر کل حزب، جناب آقای نبوی ضمن تقدیر و تشکر از دوستان، بیان کردند که شهرستان شمیرانات داری ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای است که با کمک و همراهی یکایک دوستان فعال در این منطقه می توان آن ها را بالفعل نمود. همچین تصریح کردند، لازم است امکاناتی که در این شهر وجود دارد را شناسایی کرده و جدی تر به در جهت پیشرفت و توسعه آن قدم برداشت.

ایشان معتقدند که در راه اندازی دفاتر شهرستانی داری چندین هدف مهم هستیم که باید بدان ها توجه نماییم:
در وهله اول هیات رییسه دفاتر باید مشخص شوند تا ساز و کار فعالیت بطور شفاف اجرایی شود سپس باید فعالین سیاسی منطقه را شناسایی کرد تا در نهایت برای دو موضوع جدی که شرکت در انتخابات شورایاری و انتخابات مجلس می باشد، آماده شد.

اقای نبوی بیان کردند که در انتخابات مجلس می توان یک کاندیدا از شهرستان شمیرانات داشت، شخصی که جوان باشد و گرایش به دو جناح سیاسی غالب کشور نداشته باشد و اصول و خط مشی حزب همت رو نیز قبول نماید، می تواند کاندیدای حزب همت باشد. در حقیقت با توجه به ظرفیت‌های این منطقه شاید بتوان با شرکت در انتخابات مجلس، صدها پست مدیریتی برای جوانان لایق حزب فراهم نمود و یا با شرکت در انتخابات شوراها، شهردار منطقه را از اعضا کاردان و لایق حزب انتخاب کرد.

دبیر کل محترم همچنین از حمایت حزب متبوع خود در انتخابات نظام مهندسی سخن گفت: تقریبا در بازه زمانی ۱۰ روزه لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب را در فضای مجازی تبلیغ نمودیم و الحمدالله خروجی و نتیجه خوبی از این فعالیت داشتیم چرا که تنها دو حزب سیاسی (حزب مردم سالاری و حزب همت)در این انتخابات حامی کاندیداهای خود بود که حزب همت توانست ۷ کاندیدای منتخب در این سازمان داشته باشد و حزب مردم سالاری ۳ منتخب.
این فعالیت و پیروزی نشانه خوبی برای ادامه فعالیت حزب می باشد و امیدوار هستیم که بتوانیم با سازماندهی خوبی که انجام می دهیم قدم های موثری در تهران و ۱۵ شهرستان استان تهران که تا اولین سالگرد حزب تکمیل خواهد شد، برداریم.

در ادامه به معرفی اعضا و هیات رییسه منتخب دفتر شمیرانات پرداختند:
آقای سجودی رئیس
اقای رفایی نائب رئیس
اقای یزدانی دبیر

که به مدت ۳ ماه انتخاب گردید.
و مقرر شد که دستور العمل نهایی فعالیت خود را از دفتر مرکزی حزب تحویل گرفته و فعالیت خود را آغاز نمایند.

ضمنا در این افتتاحیه اقای خطیبی که در انتخابات نظام مهندسی_شاخه عمران مورد حمایت حزب همت بودند در جلسه حضور داشتند و گفت و گوها و صحبت هایی را ایراد نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.