حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

نامه حزب همدلی مردم تهران به هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران

نامه حزب همدلی مردم تهران به هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران

بسمه تعالی

مهندسین ارجمند و گرانمایه استان تهران ؛
دوستان ارجمند عضو نظام مهندسی ساختمان استان تهران ؛

سلام علیکم ؛
احتراما ، خدارا شاکریم که حزب تحول خواه همدلی مردم تهران (همت) در اولین سال حضور خود در عرصه احزاب کشور ( استان تهران ) و در اولین ره آورد اجتماعی خود ، به کمک جوانان تحول خواه و در کنار بزرگان فرهیخته ، وارد بزرگترین انتخابات تخصصی جامعه مهندسین یعنی انتخابات نظام مهندسی ساختمان (استان تهران) گردید تا رای دهندگان به دور از مسائل سیاسی، فقط به افراد متخصص و هدفمند برای ارتقاء سطح اجرائی ، علمی و معیشتی مهندسین رای دهند تا امور مهندسی استان تهران را افرادی با اخلاق ، حرفه ایی ، هوشیار و توانمند بر عهده گیرند .
همانطور که می دانید تنها نقطه ضعف این انتخابات حضور حدود ۸% مهندسین عضو نظام مهندسی در انتخابات بوده است که نیاز به آسیب شناسی بسیار دارد تا مشخص شود چرا ۹۲% مهندسین در این انتخابات شرکت نکرده اند و بتوان این ظرفیت را در ادوار بعدی به عرصه آورد.
هرچند ابهامات و سردرگمی قانون نظام مهندسی راه و ساختمان مانعی جدی در ایجاد اشتغال گسترده برای قشر مهندسین جوان نمی باشد ولی این سازمان دروازه واقعی تشکیل بزرگترین و حقیقی ترین بخش خصوصی در امور مهندسی کشور دارا می باشد که با تحولی چشمگیر و بسیار حساس در آن می توان رفع تنگناها و خروج از بحران جوانان و اشتغال آنان را شاهد باشیم ( انشاالله تعالی ) .

اینک ضمن تبریک و تشکر به کلیه جامعه مهندسین استان تهران که باعث شور انتخاباتی شدند اعم از هیأت اجرایی ، کاندیدا ها و برگزار کنندگان، از منتخبین مردم که با لطف خدای متعال و با اقبال عمومی توانستند رای اکثریت حاضر در صحن انتخابات را بدست آورند و از این پس امین جامعه مهندسین استان تهران هستند و بعنوان اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی می باشند انتظار داریم تا:

۱. حتما در انتخابات هیأت رئیسه خود ، از افرادی کاربلد و اجرائی ، شجاع در تصمیم سازی و تصمیم گیری استفاده نمایند ؛ جوانانی که همیشه اصلح ترین کار را انجام داده باشند و پیمانکارانی متخصص در اجرای پروژه ها بوده باشند.
۲. حتما در انجام امور جامعه مهندسین و وظایف خود از هیچ تلاشی مضایقه نکنند و در همه حال و بدون بهانه جویی ، پاسخگوی مراجعین باشند.
۳. به اعتماد جامعه مهندسی احترام گذاشته و پایبند به وعده های خود و انتظارات این جامعه باشند و با خرد جامعه مهندسی کشور در رشد و شکوفایی بیشتر آن کوشا و امید را با تحولی که در سیستم و قانون ایجاد می نمایند مابین جوانان زنده تر نگه دارند و بسته به حضور پررنگتر مهندسین در دوره بعد ایجاد نمایند.

در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای هیأت مدیره محترم و منتخب جامعه محترم مهندسین و تشکلهای صنفی مهندسی استان تهران ، خاطر نشان میسازیم که حزب همت آمادگی خود را رسما اعلام مینماید که جهت رفع کلیه مشکلات و خروج از تنگناها و بحران ها ، با تمام توان در کنار و حامی و پشتیبان شما خواهد بود.
همچنین درگذشت آقای مهندس رهام سپندیان دبیر محترم ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان که فردای انتخابات اتفاق افتاد را به کلیه مهندسین استان تهران و خانواده ایشان تسلیت می گوئیم.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تهران (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.