حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
افتتاحیه دفتر حزب در شهرستان ملارد

افتتاحیه دفتر حزب همت در شهرستان ملارد


ششمین دفتر حزب همت از ۸ دفتر مجوز گرفته از فرمانداری شهرستان های استان تهران در شهرستان ملارد روز سه شنبه مورخ ۱۳ آذر ماه در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد با حضور دبیر کل حزب همت مهندس سید احمد نبوی و مسئولین شهرستان ملارد افتتاح گردید.
در ابتدا جناب آقای مهندس زرین کفش مسئول پهنه غرب استان تهران و شهرستان ملارد ضمن خیر مقدم به میهمانان، به معرفی کوتاهی از حزب همت پرداخت و در ادامه از ظرفیت ها، پتانسیل ها، فرصت ها و تهدید های شهرستان ملارد صحبت نمود.

در ادامه دبیرکل حزب همت اقای مهندس نبوی سخنرانی چالشی را در این افتتاحیه ارائه نمود که ب صورت زنده از صفحه اینستا حزب همت منتشر گردید.

وی در اثنا سخنانش به مسئله جوانگرایی و ایجاد فرصت و بکارگیری جوانان اشاره نمود و بیان کرد که هزاران جوان متعهد، توانمند اما بیکار در کشور وجود دارد که متاسفانه استفاده درستی از این تخصص ها نمی شود.

همچنین ابراز کرد که حزب همت با هدف اشتغال پا به عرصه فعالیت گذاشته است و اولین حزبی است که موضوع اجتماعی را سرفصل گفتمان های خود قرار داده است و در کنار فعالیت سیاسی بدنبال اشتغال جوانان می باشد.

دبیرکل حزب همت این گونه سخنان خود را پایان داد که حزب همت با هدف عملگرایی آماده است و وعده های تمام افراد و مسئولینی که به این شهرستان آمده اند اما اقدامی نکرده اند را پیگیری خواهد نمود و خواستار شفاف سازی وعده‌ های پوشالی خواهد بود.انشالله.

شایان ذکر است که این افتتاحیه با هنرمندی هنرمند محبوب صدا و سیما جناب آقای حماد یوسف برگزار گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.