حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گزارش تصویری افتتاحیه

افتتاحیه پنجمین دفتر حزب همت در شهرستان پاکدشت

با استعانت از خداوند متعال، پنجمین دفتر حزب همت از میان ۸ مجوز دریافت شده ار فرمانداری های استان تهران در شهرستان پاکدشت مورخ ۱۳۹۷/۹/۵ رأس ساعت ۱۴:۰۰ با حضور دبیر کل محترم حزب همت جناب آقای سید احمد نبوی افتتاح گردید.
در ابتدا آقای برات حسینی مسئول دفتر پاکدشت ضمن خوش آمدگویی به میهمانان در خصوص شکل گیری و فعالیت حزب همت سخنانی را ایراد نمودند.

در ادامه مسئول پهنه جنوب شرق تهران اقای دکتر برزده ضمن تبریک هفته وحدت و روز بسیج، از جامعه کارگری، کادر جوان فعال پویا و نخبه خواستار همکاری و همراهی در حزب همت را داشت.
ایشان بیان کردند که از امروز باید نیروهای متخصص را تربیت و کادرسازی نماییم تا آینده را خوب ببیند و بتواند در آینده نظام جمهوری اسلامی موثر واقع شوند و مطالبه گری نمایند، بنابراین با حضور در حزب همت میتوانیم در تمامی زمینه ها مطالبه گر باشیم.

دبیرکل حزب همت، سید احمد نبوی سخنان خود را با عملیات ۸ آذر ماه سالگرد عملیات طریق القدس آغاز نمود. عملیاتی که منجر به شکل گیری بسیج شد و جنگ مردمی از اینجا شروع شد جایی که نظام به مردم اعتماد کرد.
حزب همت نیز حضور مردم را اساس کار خود قرار داده است و بدنبال احقاق حقوق حقه مردم بوده و از تمامی مردم دعوت به حضور در این حزب دارد.
حزب همت باور دارد که هزاران شهید همت و باکری ها وجود دارد اما اجازه حضور بدان ها داده نشده است تا همچون باکری ها، شگفتی آفرین باشند.
بنابراین حزب همت با در نظر گرفتن ۳ خط قرمز تقید به رهبری نظام، مردم و اخلاق مداری پا به عرصه فعالیت گذاشته و امید دارد که با تحول خواهی و مطالبه گری قدم های موثری در پیشرفت آینده کشور داشته باشد.انشالله.

در پایان دبیرکل حزب هیات رئیسه شهرستان پاکدشت را انتصاب نمود.
اقای برات حسینی رئیس شهرستان پاکدشت بمدت ۱ سال
اقای معصومعلی موسوی زاده نائب رئس شهرستان پاکدشت بمدت ۳ ماه
اقای مسلم میرزاییان دبیر شهرستان پاکدشت بمدت ۳ ماه
همچنین اعضای شورای مرکزی حزب پاکدشت توسط رئیس این شهرستان انتخاب و معرفی گردیدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.