حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
ایثارگران گوشت قربانی دولت

ایثارگران گوشت قربانی دولت

« ایثارگران گوشت قربانی دولت »

ایثارگران و جانبازان بخش مهمی از هویت جامعه امروز ما هستند . همان هایی که در اوج جوانی خانه و خانواده را رها کردند تا از ذره ذره خاک این سرزمین دفاع کنند ، همان هایی که بی منت اسیر تیر و ترکش شدند تا عشق را به جامعه امروز تزریق کنند.
دلاورانی که ۳۰ سال است تمام وجود خود را پشت خاکریز ها و در کنار همسنگران خود جا گذاشته اند و از امروز ما هیچ توقعی ندارند مگر ذره ایی توجه به حضور خسته و دلتنگ شان که این روزها لحظه به لحظه از این احترام ها کاسته میگردد .
نمونه بارز این بی توجهی،حذف بیمه درمانی این قشر آسیب پذیر است . سابق بر این بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف بود تا هزینه درمان جراحات جنگ را برای این قشر فراهم نماید ولی متاسفانه به علت بی تدبیری دولت و مصوبه غیرکارشناسی آنها،این همیاری بسیار اندک نیز از بین رفت و حدود یک ماه است جانبازان و ایثارگران سرگردان بیمارستان ها ، درمانگاه ها و کلینیک ها می باشند و مجبور هستند هزینه های سنگین جراحات جنگ را بدون هیچ پشتوانه ای پرداخت کنند .
جانبازانی که امروزه بیش از ۳۰ سال از جراحات آنان میگذرد و طبیعتا در این روزها که ضعیف تر و مسن تر شده اند نیاز به درمان بیشتری دارند تا جراحت جسم بهبود یابد اما چه می‌توان کرد با جراحت روح که تا ابد بر حافظه آنان خواهد ماند .
حال سئوال این است که آیا دست هایی پشت پرده این مصوبه شوم است تا این قشر همیشه وفادار را بر علیه نظام به خیابان بیاورد ؟
جناب آقای عباسی مشاور امور ایثارگران وزیر کشور در مصاحبه ایی گفته اند : « بخش مهمی از عدم اجرای مناسب‌سازی به علت نبود اعتبار نیست بلکه به علت نبود دانش و یا انگیزه است »
چرا باید در دولت افرادی مشغول به کار شوند که بدون دانش هستند ؟ چرا اداره کشور باید بر گرده افراد بی انگیزه و بی سواد قرار گیرد ؟ چرا باید ژن های به اصطلاح خوب بدون سواد بدون دانش مدیریت و بدون اطللاع از شرایط موجود در ارکان مهم مدیریتی کشور باشند که مشاور وزیر کشور مجبور به این اعتراف گردد ؟ سو استفاده ها و رانت ها تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند و بی تدبیری دولت تا چه زمانی قرار است از این افراد بی انگیزه و بدون دانش استفاده کند ؟ چه قدر قرار است حساب های این ژن های به اصطلاح خوب پر شود تا دولت اقدام به تعویض این افراد کند ؟ دولت چه سودی از این انتصابات میبرد ؟
جناب آقای روحانی هنوز فرصت بسیار است تا جلو بی تدبیری ها و ناکامی ها گرفته شود ،
لطفاً امور ایثارگران را در اولویت قرار دهید تا حافظان دیروز انقلاب و میهن ، الگویی برای مدافعان امروز گردند .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.