حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
سازمان جوانان و دانشجویان بمناسبت 13 ابان

بیانیه سازمان جوانان و دانشجویان حزب همت بمناسبت ۱۳ آبان ماه

بسمه تعالی

“سیزده آبان در واقع روز جوانان است؛ جوانان دانش‏ آموز و دانشجو.”
🔅 مقام معظم رهبری – ۱۳ آبان ۱۳۹۳

🔻سیزده آبان ۱۳۹۷ محکم تر از آنچه تاریخ جمهوری اسلامی در سیزده آبان های خود داشته است، صورت استکبار و در راس آن آمریکا را بر زمین خواهیم کوفت. ✅

🔻 روز ۱۳ آبان که در تقویم تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ در واکنش به اعتراضات ایشان در خصوص موضوع کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که ۵۶ نفر از تجمع کنندگان حاضر در دانشگاه تهران توسط ایادی حکومت پهلوی به شهادت رسیدند و روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان ، عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

🔅🔻اما این بار در سیزدهم آبان ماه ۱۳۹۷ آمریکا در راس جریان استکبار جهانی با هرآنچه که از اقتصاد و رسانه و ابزارهای دیگر در توان دارد به مقابله با جمهوری اسلامی ایران برخواسته است و از هیچ خباثتی فروگذار نکرده است تا شاید ذره ای در استواری جوانان این سرزمین خلل ایجاد کند.

🔻 نکته قابل تامل وتوجه در هر سه واقعه مهم تاریخی ۱۳ آبان در سالیان پیشین، از یک سو نقش کلیدی رهبری حضرت امام خمینی (ره) و از سوی دیگر ولایت پذیری و شجاعت بی مثال جوانان دانشجو و دانش آموز در تبعیت از خط رهبری ایشان است. نقش پذیری جوانان در آن مقاطع حساس تاریخی جمهوری اسلامی ایران و اثر گذاری آنان بر آینده کشور خود الگویی ستودنی برای جوانان امروز و فردای جهان است تا بدانند که شهامت، آگاهی و مسئولیت پذیری نسل جوان،دانش آموز و دانشجو چگونه میتواند سرنوشت یک ملت را از یک مسیر تحت ظلم و ستم به یک مسیر تعالی و رشد معنوی و مادی تغییر دهد.

🔻💪در سیزدهم آبان ۱۳۹۷ نیز همچون سالیان پیشین و همچون سال های پیش رو، رهبری مقتدر جمهوری اسلامی ایران پرچمدار عزت و سربلندی اسلام و ایران است و جوانان این کشور همان جوانان برآمده از نسل انقلاب و دفاع مقدس هستند که تمام قد زیر پرچم ولایت ایستاده و در مقابل زورگویان و مستکبران سینه سپر کرده اند تا مشت محکمی که دهان یاوه گویان با آن به خوبی آشناست را بار دیگر حواله خیالات خامشان کنند.

🔻سازمان جوانان و دانشجویان حزب همدلی مردم تهران ضمن بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز دانش آموز، مسیر این عزیزان در ولایت پذیری، مسئولیت پذیری و شهامت در دفاع از آرمان های ملت را به عنوان خط مشی خود و جوانان غیور ایران اسلامی تلقی نموده و نیز ادامه حرکت در این مسیر متعالی را تنها رمز سربلندی و اعتلای کشور عزیزمان در عرصه مناسبات بین المللی و تلاشهای داخلی میداند.

🔻سازمان جوانان و دانشجویان حزب همدلی مردم تهران ضمن اعلام حضور پررنگ خود در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از کلیه جوانان، دانشجویان و دانش آموزان دعوت مینماید تا با حضور گسترده در این مراسم، مهر تایید و صحه ای بر وجود سه ویژگی ولایت پذیری، مسئولیت پذیری و شهامت در میان این نسل از جوانان جمهوری اسلامی ایران بگذارند.

🔅🔅وعده دیدار ما روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰ صبح، خیابان آیت اله طالقانی، روبه روی لانه جاسوسی.🔅🔅

✅سازمان جوانان و دانشجویان حزب همدلی مردم تهران(همت)

🔻آبان ۱۳۹۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.