حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
وزیر جوان مواظب پوست خربزه باش

وزیر جوان مواظب پوست خربزه باش

 

وزیر جوان مواظب پوست خربزه باش

دیروز و امروز خبر مهم فضای مجازی که نزدیک به میلیونها نفر در فضای مجازی و تلویزیون آن را دیدند ، تغییر عجیب و دقیقه نودی مدیرکل پست استان خراسان شمالی بود ، اتفاقی نادر که در سرزمین عجایب اتفاقات ایران برای بار اول اتفاق افتاد و از این منظر رکورد شکنی کرد .
همه مسئولین استان در سالن جمع میشوند و فردی قرار است بعنوان مدیر کل پست استان خراسان شمالی معارفه گردد ، همه تابلوها و بنرها در سالن خبر از این تغییر میدهد که نام مدیر کل جدید بر آن نقش بسته است ، بخشی از سخنرانی ها انجام میشود و سخنران مامور از تهران که عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد به پشت تریبون میرود و در عین ناباوری و بهت جمعیت ، شخص دیگری را بعنوان مدیر کل معرفی میکند ، جمعیت یخ میزند و سخنران خبر از اشتباه تایپی میدهد و میگوید اسم صحیح خانی می‌باشد و نه محمد خالقی !!! مدیر کلی که از قبل حکمش آماده شده و منتظر دریافت حکم است در کسری از ثانیه جای خود را به فرد دیگری میدهد و جلوی جمعیت و مسئولین استان بنرها جمع آوری میشود .
جناب آقای وزیر جوان ؛
لطفاً به خودتان زحمت بدهید و پاسخ این حرکت محیرالعقول را برای مردم روشن کنید تا انگ ناواردی و خامی به شما وارد نباشد ، وگرنه خط شکنی ورود جوانان به عرصه های مدیریت ارشد کشور با این گاف بزرگ توسط شما دچار خسران خواهد شد .
معرفی خاطیان نه تنها چیزی از توانایی های شما کم نمیکند بلکه اقتدار و درایت شما را به مردم کشور و جوانان جویای نام نشان خواهد داد .
باشد که در محضر حق تعالی پیروز باشید .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.