حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
بیانیه حزب همت

ایران ما مریض است

به نام خدا و با سلام

« ایران ما مریض است »

گربه با وقار و متین ایران که بر روی مرکز سیاسی و اقتصادی جهان نشسته است این روزها سخت کسالت دارد و نیازمند درمانی از جنس اتحاد و یکپارچگی ملت برای سلامتی خود می‌باشد
هر بار در گوشه ای از این خاک زرخیز پهلوان پرور دردی، خونی یا آتشی برمی‌خیزد و قلب ایرانیان را سخت متاثر میکند و روزها مردم در بهت آن فاجعه می‌مانند.

شاید از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله نتوان گریخت ولی از آسیب‌های غیر طبیعی که عامل تولید آن انسان است هم نمیتوان گریخت؟
پدر و مادران عزیز آیا اگر در خواب ببینید که دخترک شش ساله شما زنده زنده در آتش می‌سوزد و فریاد میزند چگونه از خواب میپرید؟ رنگ پریده ، خیس عرق ، تپش وحشتناک قلب، دست و پای سست و کرخ شده و چشمانی از حدقه بیرون زده وخیس از فریادها و ناله های در خواب، سریع برمی خیزید خودتان را به دخترتان می‌رسانید و او را در خواب غرق بوسه میکنید و نماز شکر به جا می‌آورید که فقط خواب دیده اید و با ترس دوباره دیدن این کابوس به سختی به خواب می‌روید و نذر میکنید که فردا صدقه ای ، گوسفندی یا قربانی ای برای رفع خطر کنید.
در زاهدان ۴ دختر ۶ ساله در آتش آنقدر جیغ کشیدند تا مررررررررردند. همه آن دخترکان فرشته خصلت و معصوم صفت دختران ما و ایران بودند که دردشان در جانمان است.
امروز دیگر نباید بسرعت این غم را فراموش کنیم و منتظر فاجعه‌ای دیگر باشیم ، امروز باید سهامداران این فاجعه را شناسایی کنیم تا دوباره کسی نتواند در مسئولیتش اهمال و کوتاهی نماید.
لذا قبل از اینکه مسببان این حادثه توسط مراجع ذیربط بررسی و اعلام شود باید درخواست هایی از مسئولین کشور داشته داشته باشیم.

۱- مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبری عزیز ایران اسلامی بیایید و با دستورات قاطع خود بخشی از بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه نهاد رهبری را مکلف نمایید تا در گازی کردن مدارس نفت سوز باقی مانده در کشور مشارکت نمایند و بخش اعظمی از سود مجموعه های خود را در یک دوره کوتاه مدت به این امر اختصاص دهند
همچنین با فتوای خود و استفاده از احکام ثانویه از مقلدین خود بخواهید تا بخشی از وجوه شرعیه خود را در این مدارس خرج نمایند و از همه مهمتر به دولت دستور دهید تا حداکثر در یک فرجه یک ساله و با استفاده از همه ظرفیت های خود به این کوتاهی و سهل انگاری خاتمه دهد وگرنه حمایت خود را از دولت برمیدارید.
۲-مراجع عظام تقلید، از شما منادیان دینداری شیعه که میلیونها مقلد مذهبی و پیرو دینی دارید درخواست می‌نماییم تا همانگونه که از رقص کودکان دختر در یک مراسم همایش به خود می‌لرزید و وا اسلاما سر میدهید اینجا هم از سوختن این پروانه‌های ضعیف جثه معصوم نیز بر خود سخت بگیرید و مسئولین متخلف را تهدید به معرفی به مردم کنید و از پیروان و وجوهات دهندگان شرعیه خود بخواهید تا در این حرکت اسلامی انسانی گازی کردن مدارس به جوش و خروش در آیند تا دوباره شاهد تشییع تابوت‌های چند کیلویی نباشیمپ
۳-ریاست محترم جمهوری، از جنابعالی درخواست عزل وزیر آموزش و پرورش بدلیل سهل انگاری در وظایف ذاتی، توبیخ رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص بودجه اختصاصی در این امر و معرفی رییس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور بدلیل اشغال این پست پر مخاطره بدون قبول مسئولیت های آن و دریافت حقوق کلان که وظیفه اش جلوگیری از این خسارات بوده است به دستگاه قضایی جهت محاکمه اقدام و دستورات قاطع صادر فرمایید.
۴-دادستان محترم کل کشور، درخواست داریم تا با برخورد قاطعانه با عوامل کوتاهی، اهمال و سهل انگاری در ایجاد این حادثه ناگوار جلوی مسابقه جهت گرفتن پست های دولتی گرفته شود تا هر کسی جرات قبول مسئولیتهای دولتی را نداشته باشد نه اینکه برای گرفتن پست همه اخلاقیات را زیر پا بگذارند.

به یاد داریم در ایام جنگ اگر فرماندهی شهید میشد برای انتخاب جانشین او سختی های فراوانی وجود داشت، هر کسی قبول مسئولیت نمی‌کرد و در حقیقت خود را مستحق مسئولیت نمی‌دانستند ولی امروزه برای یک پست دهها نفر سر و دست میشکنند و شایسته اصلی با بهت و حیرت به دعوای ناشایسته ها مینشیند و نهایتا دوستی، فامیلی، دامادی و یا آقا زاده ای بر آن منصب جلوس میکند.
این انقلاب که حاصل خون صدها هزار شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر است به راحتی بدست نیامده است که براحتی بدست نااهلان و نا محرمان به نابودی کشیده شود.

لذا حزب همدلی مردم تهران (همت)در کنار مردم و رهبری نظام اسلامی برای اصلاح امور ایستاده است و ذره ای از مواضع استقلال طلبانه و آزادیخواهانه شهدا کوتاه نخواهد آمد و دست غارتگران بیت المال را توسط مردم قطع خواهد نمود.

سیداحمد نبوی
دبیر کل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.