حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
یاد داشت دبیرکل حزب همت در خصوص بی قانونی پزشکان

یادداشت دبیرکل حزب همت در پی خبر بی قانونی زوج پزشک تحت عنوان « بازی با جان مردم به چه قیمتی»

« بازی با جان مردم به چه قیمتی»

خبر بسیار ساده ولی عجیب و وحشتناک بود ، « حکم قطعی و غیر قابل تغییر برای دو اخلالگر نظام اقتصادی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادگستری استان اصفهان صادر شد »
و اما جزییات خبر حاکی از آن بود که یک زوج پزشک متخصص در اصفهان بصورت غیرقانونی و قاچاق حدود ۶۰۷/۰۰۰ قطعه ایمپلنت های ارتوپدی ستون فقرات و … چینی را به کشور وارد می‌کردند و با تغییر پکیج و بسته بندی جدید در جعبه های اروپایی به ۹ برابر قیمت به بیماران و پزشکان متخصص جهت جایگیری در بدن بیماران می‌فروختند که در این فرایند بنظر می‌رسد بایستی به برخی پزشکان متخصص که این پروتزها و ایمپلنت ها را میشناختند نیز رشوه هایی پرداخت می‌کردند .
قاضی محترم در این پرونده متهم ردیف اول را به بیست سال زندان و ۱۲۰۰ میلیارد ریال جریمه و متهم ردیف دوم یعنی همسر متهم ردیف اول را به ده سال زندان محکوم کرد که این امر جای بسی خوشوقتی برای مردم بوده و حمایت آنان از محکمه قوه قضاییه را در پی خواهد داشت ، اما ذکر چند نکته در این موضوع مهم است که شاید در پرونده می‌توانست موثر باشد .
اول آنکه این قطعات بی کیفیت در بدن حدود نیم میلیون نفر از مردم طی عمل های جراحی قرار گرفته است که چه کسی میتواند صدمات جسمی احتمالی را جبران نماید و البته اگر ضررهای مالی خرید چندین برابر قیمت این محصولات را در این شرایط بغرنج اقتصادی برای بیماران در نظر بگیریم این درد دو چندان خواهد بود .
دوم اینکه آیا آماری از پزشکان متخصصی که با علم به تقلبی بودن این محصولات و با دریافت رشوه از متهمان، این پروتزها و ایمپلنت ها را در بدن بیماران قرار داده اند در دسترس مردم قرار خواهد گرفت ؟
و سوم اینکه این عمل متهمان فقط جنبه جرم اخلال اقتصادی داشته است یا یک جنایت علیه انسانیت و خیانت به اعتماد هموطنان ما بوده است ؟
در هر حال ما بعنوان حزب همدلی مردم تهران ( همت ) از این اقدام قوه قضاییه قدردانی و تشکر می‌نماییم و امیدواریم دادستان محترم کل کشور به موضوع ورود نموده و احکام سنگین تری را برای متهمان درخواست نماید .

این روزها اطمینان ، آرامش و اعتماد مردم به دستگاههای مختلف از جمله قوه قضاییه مهمترین عنصر رضایتمندی در کشور می‌باشد و این همان چیزی است که دشمنان ما سعی در از بین بردن آن و ایجاد فضای نارضایتی در میان مردم بزرگ و مقاوم کشورمان را دارند و تنها خنثی کننده این توطئه‌ها ، تواضع ، پاکدستی ، اقتدار و انقلابیگری مسئولین کشور خواهد بود. انشالله.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.