حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
حزب همت ملی شد

دومین مجمع عمومی حزب همدلی مردم تهران (همت)برگزار شد

دومین مجمع عمومی حزب همدلی مردم تهران (همت)برگزار شد

دومین مجمع عمومی حزب همدلی مردم تهران روز (جمعه) مورخ ۹۷/۱۱/۵ برگزار شد که طی آن اساسنامه حزب از استانی به کشوری تغییر کرد.
در این نشست حزب همدلی مردم تهران سه دستور جلسه «انتخاب بازرسان حزب»، «تغییر اساسنامه حزب از استانی به سراسر و تطبیق اساسنامه با قانون جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور» و “قرائت قطعنامه پایانی کنگره”را مورد بررسی و تبادل نظر میان اعضا قرار داد.

سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی مردم نیز در این کنگره با بیان اینکه به تحزب اعتقاد جدی داریم و باید کشور از مسیر تحزب اداره شود، گفت: بر همین اساس در سال گذشته جلسه‌های شورای مرکزی به طور مرتب برگزار شده است و از شانزده شهرستان استان تهران، برای دفاتر ۹ شهرستان مجوز فعالیت گرفته‌ایم و تاکنون دفاتر شش شهرستان نیز افتتاح شده و دفاتر سه شهرستان دیگر هم در نیمه اول سال بعد شروع به کار می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل روز کشور، گفت: به دلیل سنگین و فربه بودن سیستم مدیریت، باید برای اداره کشور برنامه داشت. ما اکنون اقتصاد مقاومتی نداریم چرا که اقتصاد مقاومتی یعنی ۸۰ میلیون ایرانی دستشان در جیب خودشان باشد که هم به دولت کمک کنند و هم زندگی خودشان پیش برود.

نبوی مبارزه با فساد و رانت خواری را نخستین وظیفه تشکل متبوع خود دانست و اظهار کرد: در کشور ما احزابی شکل گرفته‌اند که به طور عمده انتخاباتی هستند و برای حمایت از یک کاندیدا، از قبل امتیاز طلب می‌کنند اما حزب ما برای قدرت نیامده است بلکه برای همدلی آمده تا با رانت و فساد مبارزه کند و برای همه امور کشور برنامه و مشورت دهد.

در بخش دیگری از این کنگره پیشنهاد تغییر اساسنامه حزب از استانی به کشوری و تطبیق اساسنامه با قانون جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با رأی اکثریت تصویب شد و عنوان حزب از «همدلی مردم تهران» به «همدلی مردم تحول خواه» تغییر یافت.

در این کنگره از کتاب *گزارش عملکرد یکساله حزب همدلی مردم تهران(همت) توسط دبیرکل و لوگو جدید این حزب با نام حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)* رونمایی شد.

سخنرانان این مراسم از اعضا خود حزب بودند؛ آقایان مهندس فغانی جانشین دبیرکل؛ دکتر کریمی تفرشی معاون دبیرکل و مهندس سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت.

در پایان با رأی مجمع عمومی حزب «عادل ملکی»، «محمدرضا بور رنگ» و «امیرحسین رضاوند» به عنوان بازرسان اصلی و «منیژه امیریان» و «مهری سروش» به عنوان بازرسان علی‌البدل حزب همت انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.