حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دبیرکل حزب همدلی مردم تهران

پیام قدردانی دبیرکل حزب همت پس از دومین کنگره حزب

به نام خدا و با سلام

اعضای محترم حزب همت

خاضعانه در مقابل درگاه احدیت شاکرم که دوستانی چون شما دارم ، بنیانی مرصوص هستید که در سخت ترین شرایط کشور چه به لحاظ عدم اعتماد بخشی از مردم به حاکمیت و چه به لحاظ شرایط معیشتی سخت امروز ، پای به میدان دفاع از نظام اسلامی و شهدای این آب و خاک نهادید .
برگزاری با شکوه دومین کنگره حزب همت تنها به واسطه استقامت شما و زحمات تیم برگزار کننده صورت پذیرفت .
این اولین همایش سیاسی در کشور بود که رد پای هیچ چهره شناخته شده سیاسی را در آن ندیدیم و هیچ جایگاه ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته نشده بود و این به مفهوم استقلال شما همدلان و این تشکل بود .
ما برای هزینه های این همایش فاخر ذره ای کمک از هیچ ژنرال سیاسی و آلوده مالی نگرفتیم و ذره ذره کمک های اعضا حزب این حرکت نو پا را به پیش برد و این همایش مردمی را ایجاد کرد.
البته اگر کاستی هایی وجود داشت که حتما وجود داشت شخص سید احمد نبوی مسئولیت آن را بعهده میگیرد ، از جمله ۷ رای وکالتی دوستان غایب که بواسطه تایید نماینده وزارت کشور به بنده اطلاع ندادند تا در پشت تریبون قرائت کنم و برای دو سه نفر از دوستان شائبه ایجاد کرده بود .
ضعفهای تدارکاتی و چیدمان تبلیغاتی و …. نیز وجود داشت که مستقیما به مدیریت بنده برمیگشت که از همه اعضا همدل حزب عذر خواهی میکنم ، اما آنقدر همدلی شما و گرمای وجودتان پر حرارت بود که نقص های این حقیر را بسیار کمرنگ جلوه داد .
به امید پیروزی در سنگرهای پیش روی .

دست پر مهرتان را میبوسم .

سیداحمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.