حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
،، سیل ، اتحاد یا اختلاف ،،

،، سیل ، اتحاد یا اختلاف ،،

به نام خدا و با سلام

،، سیل ، اتحاد یا اختلاف ،،

متاسفانه در روزهای پایانی سال ۹۷ و آغاز سال ۹۸ شاهد قهر طبیعت در کشورمان بودیم که ۲۴ استان یعنی بیش از نیمی از کشور را درگیر خود کرد ، نیمی از ایران بلحاظ وسعت و جمعیت معادل چندین کشور جهان میباشد که اگر این اتفاق در یکی از آن کشورها اتفاق میافتاد کل آن کشور را فلج می‌کرد.

دلایل این سیلابها را میتوان تغییر اقلیم آب و هوایی در جهان ، از بین رفتن مراتع و جنگلها در بالا دست شهرها ، عدم لایروبی انهار و رودخانه ها ، تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها توسط سودجویان و …. دانست که طبیعتا باید بعد از فروکش کردن طغیان طبیعت به ریشه یابی و بررسی این دلایل بپردازیم .

اما حضور دولت ( معاونین رییس جمهور، وزرا ، استانداران ، فرمانداران ، بخشداران ، ادارات آب ، برق ، مخابرات ، گاز ، بهداشت و …..) ارتش ، سپاه ، بسیج ، نیروهای مردمی ، هلال احمر ، اورژانس ، ستاد بحران و …….. در مناطق آسیب دیده بار دیگر همه مردم و مسئولین را به حال و هوای دوران دفاع مقدس برگرداند و فعالیتهای شبانه روزی بی توقع ، خستگی ناپذیر و بدون چشمداشت همه افراد درگیر ، یادآور سختی های دوران جنگ بود .
بالگردهایی که به دلیل تحریم های آمریکا بسختی پرواز میکنند همچنان در مناطق بحرانی فعالند و به دلیل همین تحریم تاکنون هیچ کمکی از کشورهای مختلف به ایران نرسیده است ، دولت که با بودجه بسیار شکننده بدون فروش نفت بدلیل تحریمها میخواست بسختی سال ۹۸ را مدیریت کند اکنون آماده شده است که بخشی از خسارت های مالی را جبران نماید ، اطلاع رسانی به موقع هواشناسی ، استانداریها و حتی در برخی روستاها با بلندگوهای دستی به مردم برای خروج از مناطق احتمالی تحت خطر ، کمترین آسیب جانی را برای مردم ایجاد کرد .
بعد از این روزها بدلیل فعالیت های بهداشتی هنوز گزارشی از بیماریهای واگیردار گزارش نشده است که همه اینها نشان از قدرت ملت و دولت و نیروهای مسلح کشور میباشد و بنظر میرسد امروز تزریق روحیه امید و نشاط از طرف مردم آسیب ندیده از بحران ها به مردم در معرض خطرات و آسیب ها با ارسال امکانات و کمک های مردمی ، ارسال پیامهای مودت آمیز و کارهایی همچون کار بزرگ مردم شیراز در سیلاب شیراز برای میهمانان نوروزی آن دیار را انجام داد .
فضای مجازی و حمله به این و آن را کنار بگذاریم و از زنان و کودکان آسیب دیده دعوت کنیم تا به خانه های ما بیایند و به مردانشان کمک کنیم تا سرپناه خود را دوباره بسازند .
ما مردمی بزرگ هستیم که امتحان موفق ۸ ساله عظیمی را پشت سر گذاشته ایم ، بیایید تا یکبار دیگر نشان دهیم که :

چو عضوی بدرد آورد روزگار                            دگر عضوها را نماند قرار

با تشکر
سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.