حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
نیاز به شنفتمان بجای گفتمان

نیاز به شنفتمان بجای گفتمان

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی برگزار شد که در ۴۰ سال گذشته فراز و نشیب های فراوانی را طی کرده و همواره با سختی ها و مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم کردیم .
این انقلاب به خصوص برای جوانان دهه ۶۰ یا به قولی نسل متولد شده انقلاب که همراه با تمام مشکلات موجود لحظه به لحظه رشد و نمو کردند و خود را مانند یک موش آزمایشگاهی دیدند که در تمام این سالها تنها به عنوان معیاری بودند برای آزمون های صحیح و خطا ، همراه با مدیران ارشد کشوری ، روسای جمهور و نمایندگان مختلفی بوده است که در دوره های گوناگون با گفتمان های مختلفی خود را عرصه کشور به منصه ظهور گذاشتند و با همین گفتمان ها که در هر دوره رنگ و بویی تازه و متفاوت با دوره قبل داشتند طبقات مختلف کشور به خصوص جوانان که در راس آنان هم نسلان دهه شصتی بودند را به پای صندوق های رای کشاندن و با شعارهایی در شکل گفتمان به مهیج کردن انتخابات کمک کردند و توانستند رای لازم برای رسیدن به اهداف خود و صندلی های رنگارنگ جمهوری اسلامی ایران بدست بیاورند و البته اتفاقات بعد از آن برای مردم به خصوص جوانان زیاد خوشایند نبود .
جوانانی که در مرحله اول به خاطر سرزمین مادری شان و رهبری عظیم الشان آن پا به بحث داغ انتخابات می گذاشتند و در مرحله بعد به امید آینده بهتر و رهایی از بند مشکلاتی که از زمان کودکی همواره و لحظه به لحظه با آنان بزرگ و بزرگتر شده بود تنور انتخابات را داغتر کردند ولی صد افسوس که در تمام این ۴۰ سال گفتمان های افراد در حد همان گفتن ماند و هیچگاه رنگ و بوی تحقق به خود نگرفت .
گفتمان هایی که تنها از دل اشخاص بی دردی خارج میشد که تنها به فکر رای و انتخاب شدن خود جهت رسیدن به صندلی ها و حقوق های نجومی بودند و از درد و رنج مردم ستم کشیده هیچگاه خبر نداشتند .
بهتر بگویم ، اینها تنها گفتمان بودند ، یعنی فقط اقشار خاصی می آمدند و یک سری حرف میزدند و ناگهان غیب میشدند تا چهار سال آینده و هیچ وقت فردی نیامد تا پای درد و دل مردم بنشیند ، هیچ وقت شخصی نبود که بیاید و بگوید اینبار من آمده ام تا تنها بشنوم آمده ام #شنفتمان داشته باشم و شما مردم به خصوص جوانان تنها بگویید و بگویید ، از تمام درد ها و رنج ها بگویید که اینبار میکروفن و بلندگو در دستان شماست ، اینبار من پایین می مانم و شما از آن بالا بر سر من فریاد بکشید و بدون ترس حق خود را بخواهید .
تنها چیزی که من میدانم این است که هیچگاه شنیدن به نفع مدیران فسیل شده انقلاب نیست ، مدیرانی که تنها به فکر جیب خود و اختلاس های چند هزار میلیاردی و ژن های به اصطلاح خوب خود هستند و هیچگاه به میان مردم نیامده اند و هرگاه نیز مجبور به عبور از میان جوانان و قشر ضعیف که به قول حضرت امام خمینی (ره) انقلاب مدیون آنهاست ، شدند با لشگری از محافظین و مراقبین و ماشین های ضد گلوله ایی بوده است که حتی تشخیص اینکه چه شخصی در حال عبور هست نیز سخت می باشد .
اینجانب به عنوان یک دهه شصتی و نسل متولد شده انقلاب اعلام میدارم دیگر از هرگونه شعار و گفتمان خسته شدم و اینبار منتظر یک شنفتمان هستم از درد و رنج مردم .
هم نسلی های عزیز ؛
حزب همدلی مردم تهران (همت) برای اولین بار آمده است تا به جای شعار های رنگارنگ اینبار تنها بشنود و بعد عمل کند ، آمده است بلندگوی درد و غم مردم باشد و بدون هیچ ژنرالی در پیشانی آن ، کار را تنها به جوانان و لشگر بیکاران این سرزمین سپرده است . حزبی که از دل خود مردم برخواسته آنهم در زمانی که کار از هیچ مدیر فسیل شده ایی برنمی آید آمده تا برای اولین بار شنفتمان داشته باشد .

سعید فخرواعظی
عضو جوان شورای مرکزی
و عضو لشگر بیکاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.