حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گزارش تصویری از اردوی آموزشی شورای مرکزی و کمیته سیاسی حزب همت

گزارش اختصاری و تصویری از اردوی آموزشی شورای مرکزی و کمیته سیاسی حزب همت

پیرو برگزاری جلسه مشترک شورای مرکزی و کمیته سیاسی در اردوی آموزشی که در روز جمعه مورخ ۹۷/۲/۶ در خارج از تهران برگزار گردید مباحث ذیل مطرح شد:

اولین کلاس آموزشی که صبح اردو برگزار شد، مبحث استراتژی سیاسی بود که جناب آقای مهندس شهران تدریس این موضوع مهم را برعهده داشتند و مباحثی را درخصوص یکسان سازی ادبیات استراتژیک بیان نمودند، سوالات زیادی از سوی حاضرین مطرح شد که ایشان پاسخ دادند و در انتها نیز کارگاه عملی ( خرد جمعی) را در این حوزه برگزار نمودند.

دومین کلاس برگزار شده که بعدازظهر اردو انجام شد، در حوزه رفتار شناسی سیاسی بود که جناب آقای دکتر محبی تدریس نمودند و در حقیقت نوع تعامل درون حزبی و برون حزبی رفتار سیاسی را بطور کامل شرح دادند.

و در ادامه کلاس ها، جناب آقای نبوی در فرصت کوتاهی، شبهات وارده بر پایان دفاع مقدس را بیان و سوالات حاضرین را پاسخ دادند.

جلسه راس ساعت ۱۶ به پایان رسید، حضور نزدیک به ۲۰ نفر از اعضای شورای مرکزی و کمیته سیاسی بسیار شایان توجه بود. کلیه شرکت کنندگان درخواست ادامه کلاس های آموزشی با عنوان اردوی آموزشی داشتند و پیشنهاداتی را نیز در خصوص روند ادامه این کلاس ها ارائه نمودند.

انشالله بزودی مشروح مذاکرات و بخشی از فیلم های این اردو در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

با تشکر
نفیسه میرگلوی بیات
دبیر شورای مرکزی و کمیته سیاسی حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.