حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
نامه عضو جوان شورای مرکزی به دبیران کل احزاب

نامه عضو جوان شورای مرکزی به دبیران کل احزاب

به نام خدا
دبیران کل و اعضای محترم شورای مرکزی احزاب مستقل و تحول خواه کشور
سلام علیکم
نظام سیاسی ایران در ۴۰ سال گذشته شاهد قدرت نمایی دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا بوده است که مردم را مانند پارچه قرمز میان طنابی ، در مسابقه طناب کشی از دو سو کشیده و تنها به فکر پیروزی خود بودند و هیچ کس توجهی به مردم نمیکرده است و بعد از پایان انتخابات طناب و مردم را گوشه ایی به حال خود رها میکردند تا انتخابات بعدی و در این میان احزاب میانه رو و مستقل نیز که خود را به هیچ جناحی متصل نمیدانستند تنها گوشه ایی ایستاده و نظاره گر بازی های سیاسی بودند که چه بسا اگر دست در دست هم میدانند شاید خیلی زودتر کشور را از این بحران اقتصادی خارج میکردند .
ما احزاب مستقل مانند فرزندان جدا افتاده فیلم مادر علی حاتمی هستیم و میترسم روزی دور هم جمع شویم که مادر دارد میمیرد از بس که جان ندارد . اینروزها حال سرزمین مادری مان خوب نیست ، بیاید همه دست در دست هم قبل از آنکه دیر شود و در سوگ این خاک دور هم جمع شویم ، علاج قبل از واقعه کنیم . ما اگر باهم باشیم فارغ از تمام اختلاف نظرات سیاسی و کدورت ها میتوانیم تغییراتی شگرف برای بهبود حال کشورمان ایجاد نماییم .
عالیجنابان ؛ سوت آغاز ماراتن انتخابات مجلس چند روزی است که نواخته شده و راهی بسیار اندک تا شروع این انتخابات مانده بیایید تا ما به عنوان پرچمداران تحول خواهی سیاست کشور اختلاف نظرات را کنار بگذرایم و تا قبل از آنکه دیر شود و بر خلاف تمام ۴۰ سال گذشته تاریخ جمهوری اسلامی ایران ، مجلسی جوان ، متحد ، قوی و کارآمد روانه بهارستان نماییم حتی اگر بر خلاف منافع شخصی خود یا حزب مان باشد بیایید کاری کنیم تا خونی تازه در رگ های سرزمین مادری مان جاری گردد . برای یکبار هم که شده دست از بازی های سیاسی و غر زدن و دعوا های جناحی برداریم و یک رنگ برای اقتدار این نظام حرکتی تاریخی انجام دهیم .
مسئله مهم امروز جوانانمان هستند همان هایی که سالیان سال است دیده نشده اند و دل خوشی از اوضاع کنونی کشور ندارند و حتی به دینمان شک کرده اند از بس بد عمل شده است … هنوز هستند و اگر ببینند ما برای آنان از همه چیز گذشته ایم باز هم به میدان خواهند آمد بیایید نمایندگانی را وارد کارزار کنیم که نه برای مسئولین فسیل شده چسبیده به میز و صندلی ها تلاش کنند و نه به ژن های به اصطلاح خوب اختلاسگر فرصت عرض اندام دهند ، بیایید یکبار هم که شده برای مردم بجنگیم ، برای فرزندانمان .
بنده به عنوان عضو جوان شورای مرکزی حزب همت اعلام میدارم آماده هستیم مانند زمان ۸ سال جنگ تحمیلی از تمام منافع شخصی و حزبی خود برای سربلندی این آب و خاک بگذریم تا آینده گان از ما به عنوان فاتحان تاریخ یاد نمایند و مدیون خون شهدا نگردیم .
و در پایان نامه خود را با سخنی از مولامون حضرت علی (ع) به اتمام میرسانم :
« الیَمینُ و الشِّمالُ مَضَلَّهٌ و الطّریقُ الوُسطی هِیَ الجادَّهُ »
راه راست و چپ گمراهی است و راه و جاده ی اصلی همان راه میانه است

و السلام علیکم
سعید فخرواعظی
عضو جوان شورای مرکزی حزب همدلی (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.