حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
می نویسم، شاید به دستت برسد.

یادداشت عضو شورای مرکزی با عنوان “می نویسم، شاید به دستت برسد.”

می نویسم، شاید به دستت برسد.

اواخر سال ۹۶ بود که عده ای #تحول_خواه، #مطالبه_گر، #عملگرا و #دردشناس ، از دل مردم کوچه و خیابان در کنار هم جمع شدند و #حزب_همدلی_مردم_تهران را ایجاد کردند. این مردم #ساده_زیست و #مومن و #آزاده، همه تلاششان این است که باری را از روی شانه های مردم سختی کشیده کشور بردارند. مردم بزرگواری که تا خواستند طعم شیرین #آزادی را بچشند، همه دنیا دست در دست هم دادند تا شرینی آزادی را با تلخی #فشار و #سختی و #جنگ برای این #مردم_آزاد_و_آزاده، جبران کنند.

البته لازم به ذکر است که در کنار همه این فشارها و سختی های خارجی از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، #بی_کفایتی، #بی_مسئولیتی و #فساد برخی از #عوامل_داخلی نیز، مزید علت ایجاد شرایط بحرانی در کشور گردیده است.

#مقصود #همتیان_تحول_خواه، #کسب_رضایت_پروردگار و #مردم و همچنین #تعالی ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه و قصدشان #توسعه_همه_جانبه، #متعادل و #پایدار کشوراست.

حزب همت برای نیل به مقصود #خطوط_قرمزی را تعیین و تعریف کرده است :
۱- تقید به منویات #رهبری
۲- #با_مردم و #در_کنار_مردم بودن
۳- #اخلاق_مداری

بر همین اساس،#گفتمان_های حزب همت شکل گرفتند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
۱ – طرح انتقادات اساسی، صرفاً به شرط ارایه پیشنهادات متناسب و اجرایی
۲- اجتناب از تکرار ناکامیهای دو جریان سیاسی غالب در کشور
۳- پرداختن به موضوعات #بیکاری و فساد در حوزه اجتماعی به عنوان محورهای اصلی
۴- تکیه بر #اقتصاد_مردمی، #اقتصاد_مقاومتی، #بسیج_مردمی در اقتصاد و تولید ملی به عنوان محورهای بهبود و توسعه اقتصادی
۵- تلاش در راستای توسعه پایدار #زیست_محیطی و حفاظت از منابع طبیعی برای نسل های آینده

از آنجایی که #همتیان_تحولخواه در مدار هیچکدام از دو جریان مطرح سیاسی کشور نیستند و با در نظر گرفتن خطوط قرمز حزب، با ایجاد #فرهنگ #مطالبه_گری ، قصد ایجاد #تحولاتی شگرف در بدنه حکومت را دارند، در مراسم دومین کنگره حزب ، نام حزب همدلی مردم تهران، به #حزب_همدلی_مردم_تحولخواه تغییر یافت تا با #همتی_مضاعف، دست در دست همه مردم ایران زمین، #تحول_خواه و #تحول_ساز باشیم.

ما #همتیان_تحولخواه، همراه و همدل با مردم دردکشیده، با یاری جوانان نخبه، غیور و انقلابی با صدایی رسا، فریاد تحول خواهی و عملگرایی را به نفع مردم ایران سر خواهیم داد و به حول و قوه الهی با بهره گیری از گفتمان های سازنده و اخلاق مدارانه، در راستای بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب، قدم های بزرگی برخواهیم داشت.

#حزب_همدلی_مردم_تحولخواه
#نادیا_وکیلی
#عضو_شورای_مرکزی_حزب_همت
#همتی_تحولخواه

@tahavvolkhahi
@hemmattehran
www.HMTP.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.