حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” هر صندوق رای یک بمب اتم “

” هر صندوق رای یک بمب اتم “

آمریکا و اسرائیل خوب میدانند که یک جنگ تمام عیار با ایران کلید آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود ، جنگی که یک طرف آن مستضعفان و مظلومان عالم و طرف دیگر آن مستکبران و ظالمان عالم است .
آغاز یک جنگ بزرگ در خاورمیانه که باید میلیاردها دلار ثروت آمریکا و اروپا و اعراب در آن هزینه شود تمام جبهه هایش تنها در خاورمیانه نخواهد بود بلکه جبهه دیگرش شورش مردم آمریکا و اروپا است که هم باید کشته های این جنگ از جوانانشان باشد و هم باید برای هزینه های جنگ خارج از خانه و مستکبرانه حاکمان خود بیشتر کار کنند و هم بیشتر مالیات بدهند و البته کمتر درآمد داشته باشند می باشد .
یک جنگ و تبعات آن برای مردم درد کشیده و تحت فشار آمریکا و اسراییل از جمله ایران که به تحریم های چهل ساله عادت کرده اند و سالها در جنگ بوده اند چیز جدیدی نیست .
تمام سرکوب شدگان قبایل و طوایف عرب توسط پادشاهان و سلاطین منطقه برای خروج از فشارهای چند ده ساله بهترین فرصت برای قیام علیه شاهان عربستان ، کویت و امارات و بحرین و … را پیدا خواهند کرد و آنگاه است که آمریکا و اروپا و شیخ های عرب باید در دو جبهه خارجی و داخلی بجنگند و باید دید که سختی کشیده هایی چون ایران و یمن و عراق و سوریه و افغانستان و ….. پیروز میدانند یا کسانیکه که توالت هایشان نیز از طلاست ، مالیات دهندگان آمریکایی و اروپایی دولتهای خود را به زیر خواهند کشید یا سرمایه داران وال استریت و بورلی هیلز میتوانند با پول خود جمهوری خواهان و دمکراتها را پشتیبانی کنند .
چیزی که آشکار و روشن است مشاوران نظامی مستکبران آنان را از مواجهه رو در رو و جنگیدن مجدد نهی میکنند چرا که موضوعات فوق الذکر را به حاکمان خود گوشزد میکنند و دقیقا به همین دلیل است که آمریکا و اروپا با تمام قوا بدنبال تحریم ها هستند و از جنگ اجتناب میکنند ، هر روز اطلاعیه ای جدید و تحریمی جدید و تنها خواسته آنان از این تحریم ها فشار به ملت ایران است ، آنان هر روز چشم به راه اعتراض ها و شورش های داخلی در ایران هستند و البته تا امروز چیزی جز نومیدی نصیبشان نشده است .
ایران در این شرایط سخت و دشوار تحریم های ظالمانه به دو پیروزی بزرگ دست یافته است ، اول اینکه توانسته است جبهه مقاومت منطقه ای و حتی فرا منطقه ای را گسترش داده و بخش بزرگی از مردم خاورمیانه و شمال آفریقا را بیدار کند و وارد جبهه مقاومت علیه مستکبران نماید و دوم اینکه توانسته است بر روی استعدادهای داخلی تکیه کرده و خروجی دفاعی ، هسته ای و علمی بی نظیری از آن پتانسیل عظیم رها سازی نموده و اتفاقا نقطه ضعف را به نقطه قوت تبدیل نموده است و این هر دو دستاورد عظیم را از کوره راه صعب و دشوار تحریم ها بدست آورده است .
اما نکته بسیار مهم این نوشته تکیه بر فشارهای معیشتی سنگین ناشی از تحریم ها بر مردم است که میتواند تعیین کننده باشد ، امروز بر حاکمان و دولتمردان ایران بزرگ واجب است تا به دو مقوله مهم ورود کنند ، اول مقابله جدی با فساد و بی تدبیری است که تنها راه بازگشت اعتماد مردم می‌باشد و کوچکترین اغماضی در برخورد با دانه درشت ها صورت نپذیرد و این یعنی اینکه حرکت مقابله با فساد در نقطه شروع با قوت پیش رود و ستون پنجم فساد و تبعیض و بیعدالتی داخلی را هر چه زودتر نابود نمایند و دوم اینکه همه نظام با تمام قوا رضایت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را تضمین نمایند و این نمیشود مگر با وحدت کلمه همه قوا و خبرگان و شورای نگهبان و ائمه جمعه و جماعات در تاختن به دشمن خارجی و تایید یکپارچگی ملت .
تمام مستکبرین و عوامل آنان با دقت منتظر مقدار مشارکت مردم در انتخابات مجلس آینده ایران می‌باشند تا بفهمند تحریم ها چقدر فایده داشته است .
آمریکا نشان داده است که هر چه به خوی متکبرانه او خضوع کنیم و یک قدم عقب نشینی کنیم او به کمتر از صد قدم پیشروی قانع نیست و هر کجا مقاومت کرده ایم و حرف از دفاع جانانه زده ایم با زبونی و ترس متوقف شده است ، سیاستهای امروز مقام معظم رهبری در قالب فرماندهی شجاع و نترس در سیاست رو در رویی با آمریکا تنها دلیل توقف استکبار جهانی است و او تنها بفکر ادامه تحریم ها و امیدواری به اعتراضات داخلی و عدم حضور مردم در انتخابات و شکسته شدن رکن اساسی جمهوریت یعنی مردمسالاری ایران است .
اگر همه با هم دست به دست یکدیگر دهیم به مهر و برای حضور مردم در پای صندوق های رای تمام سنگهای جلوی پایشان را جمع آوری کنیم تا دلیلی بر عدم حضور مردم در انتخابات وجود نداشته باشد بزرگترین خدمت را برای وحدت کلمه و شکست دشمن مستکبر انجام داده ایم .
هر صندوق پر شده از رای مردم می‌تواند برای دشمنان این آب و خاک به مثابه یک بمب اتم عمل نماید .انشاالله

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.