حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
ترکیب کمیته های حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب مشخص شد

ترکیب کمیته های حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب مشخص شد

تهران-ایرنا- ترکیب هیات رییسه کمیته های حقوقی- قضایی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب ایران در جلسات جداگانه ای مشخص شد و جلسات کمیته های مالی و پشتیبانی و روابط بین الملل نیز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی خانه احزاب، عبدالحسین روح الامینی ریاست خانه احزاب با حضور در جلسه کمیته اطلاع رسانی بر عادلانه بودن رویه های خبری بدون سوگیری تاکید کرد و از اعضای این کمیته، همیاری، همدلی و هم افزایی در راستای منافع نظام را خواستار شد،

وی همچنین با حضور در جلسه کمیته روابط بین الملل فعالیت بیشتر احزاب را علیه دشمنان کشور حول محوریت منافع ملی، ارتباط و حمایت فعالتر احزاب با مجامع منطقه ای، جهانی و کمک به دیپلماسی عمومی کشور خواستار شد.

همچنین در جلسه کمیته اطلاع رسانی به ریاست محسن صفر پور، علی جنگروی به عنوان نایب رییس اول، محمود یعقوبی نایب رییس دوم و سجاد سیف دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخاب شدند.

جلسه حقوقی و قضایی به ریاست بهنود نادری، مجید بهمن زاده نایب رییس اول، حسن فدایی نایب رییس دوم و زهرا اسلامی به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند.

جلسه کمیته بانوان دیگر جلسه در خانه احزاب بود که به ریاست فهیمه خان محمدزاده برگزار شد. در این جلسه خانم افسانه اقبال نیا بعنوان نایب رییس اول کمیته و خانم فاطمه کاکویی نایب رییس دوم کمیته بانوان انتخاب شدند.

مقرر شد انتخابات کمیته مالی و پشتیبانی و روابط بین الملل نیز در جلسات آینده برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.