حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" جریان تحول خواهی در راه است "

” جریان تحول خواهی در راه است “

به نام خدا و با سلام

” جریان تحول خواهی در راه است ”

جریان تحول خواهی همچون سیلی عظیم سد محکم سی ساله ولی موریانه خورده اصلاح طلبی و اصولگرایی را در انتخابات آینده در هم خواهد کوبید ، عبور از این سد یعنی عبور از بی تدبیری ، عبور از اختلاس و عبور از رانت و فامیل سالاری و آقا زاده پروری .

عبور از این دو جریان یعنی جاری ساختن خونی جوان و جدید در رگهای جامعه و شاداب سازی اندامهای سرطان گرفته قبلی خواهد بود .
عبور از این دو جریان پیر و فرتوت ، سلامی به جنبش دهه شصتی های پاک و سالم میباشد ، نیرویی سرشار از انرژی و خودباوری که با تحصیلات عالیه خود سالهاست که درد و رنج پدر و مادر خود را می‌بیند و نه تنها در دوره از کار افتادگی آنان کمکی نمی تواند بکند حتی هنوز خود را عاری از کمکهای آنان نمیداند .

جریان تحول خواهی در کشور جوانانی فداکار هستند که بدنبال الگو گرفتن از انقلابیون دوره دفاع مقدس میباشند، اسطوره هایی که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را در سخت ترین دوران انقلاب اسلامی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت خود را فدا کردند .

دو جریان شکست خورده اصلاح طلب و اصولگرا سالهاست که با تغییر نام های متفاوت بار دیگر مردم را به سمت خود کشانده اند و بعد از به قدرت رسیدن دولت خود مردم را فراموش کردند و دوباره ریشه های قبلی را احیاء کردند .

امروز بار دیگر این دو جریان سیاسی با نامهای جدیدی بعنوان نو اصولگرایی و اصلاح طلبان نوین بار دیگر بدنبال گمراه کردن مردم هستند ولی این بار دیگر خبری از گول خوردن مردم با ائتلافهای تقلبی و حلقه های جدید شکل گرفته در نارمک و نیاوران و ولنجک و …..نمی باشد.

جریان تحول خواهی که در درون خود هیچ رد پایی از ژنرال ها ، لیبرال ها ، تکنو کراتها و گعده های خصوصی تسخیر کنندگان لانه جاسوسی و …… ندارد ، آمده است تا از کف جامعه با همتی والا و همدلی بینظیر ، خواهان تحولی شگرف باشد .

پیشنهاد حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت ) از بزرگان این دو جریان آن است که برای یکبار هم که شده است صادقانه با مردم گفتگو کنند و مسئولیت های خود را در شکست های اقتصادی سی و اندی سال گذشته بپذیرند و از مردم بابت تولید انبوه اختلاسگر و رانت خوار و فامیل دوست و آقازاده سازی و مانور تجمل پرستی عذر خواهی کنند و به جای اینکه هر روز تشت رسوایی تخلفات سران و یاران جناح مقابل خود را از بام به زیر افکنند بفکر چاره ای عاقلانه باشند .

دوستان پاکدست و زحمت کشیده این دو جریان سیاسی غالب در دهه های گذشته به میدان بیایند و طی حرکتی انقلابی به جریان مردمی تحول خواه مراجعه کنند و جناحهای سیاسی خود را به ترمیم و بازسازی اجباری بفرستند تا در سالهای بعد با نیروی جوانی و تغییرات جدی بنفع مردم و انقلاب به عرصه برگردند .

جامعه دیگر ظرفیت اشتباهات شما را ندارد ، برخی از سران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در جلسات خصوصی خود اعلام میکنند که درست است که مردم از ما خسته شده اند ولی دست آخر راهی به جز مراجعه به دعوای زرگری ما را ندارند ، دوستان عزیز این بار اشتباه میکنید ، از مزاج سیاسی مردم فاصله گرفته اید و از کف خیابان بی خبرید ، بیایید و بخاطر خدا ، مردم و رهبری نظام و در مقابله با دشمنان خارجی ، فشار خود را از دوش ملت بردارید .

انشاالله

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه
( همت )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.