حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گزارش کامل از مراسم اولین کنگره حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

پیام تشکر دبیرکل حزب همت از حضور پر شور اعضا در اولین کنگره ملی

بسمه تعالی

با سلام و احترام خدمت تمامی اعضای بزرگوار حزب همدلی مردم تحولخواه

شما برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ تحزب ایران رقم زدید. مستقیم و غیر مستقیم شنیدیم و شنیدید که مشارکت کم نظیر و کیفیت فوق العاده برنامه ریزی ها و فعالیت های شما مایه تحسین سایر احزاب و فعالان سیاسی کشور قرار گرفت و الگویی برای بهبود مفهوم تحزب در کشور ایجاد نمود. از سوی دیگر حضور پرشمار و فعال نمایندگان محترم استانها در اولین کنگره ملی حزب همت، عامل مهمی بر آغاز قدرتمند فعالیت حزب در سطح ملی بود. اینجانب به عنوان عضوی از این مجموعه همدل بر خود واجب میدانم که در برابر انگیزه های پاک، زحمات و تلاش های همه شما عزیزان قدردان و سپاسگزار باشم و تمامی کوشش خود را جزم نمایم تا بتوانیم در کنار هم این مسیر پرشکوه را هرچه قدرتمندتر ادامه دهیم.

انتخابات سالم ، منطقی و پیشرفته ای که با حضور ۴۰۳ نفر عضو حزب در کنگره برگزار شد نشان داد که حزب همت از آزمون دموکراسی با سربلندی بیرون آمده و آماده است تا گفتمان خود را با حفظ تمامی اصول اخلاقی، اجتماعی و سیاسی به ملت شریف ایران منتقل نماید و منشا توسعه مشارکت در سطح جامعه قرارگیرد. رای اعتماد به ۷ نفر از استانها ، ۹ نفر از بانوان ، ۱۴ نفر از دوره قبل و همچنین انتخاب ۱۷ نفر از منتخبین اصلی و علی البدل شورای مرکزی و بازرسین برای نخستین بار، نمودی از گردش نخبگان بود که خواسته های اصلی بنیانگذاران حزب و اعضای حاضر در جلسه اولین کنگره ملی حزب را برآورده نمود . البته شکی نیست که نقصانی هم میتوانست در برگزاری و انتخابات وجود داشته باشد که آنقدر کوچک و ضعیف بود که نمیتوانست این شکوه غیرتمندانه و بزرگوارانه شما را ذره ای خدشه دار نماید .

لازم است به تمامی عزیزانی که خالصانه در این انتخابات خود را در معرض رای سایر همدلان قراردادند تبریک و خداقوت گفته و فارغ از نتیجه برای همه عزیزان آرزوی توفیق در فعالیت ها و مسئولیت ها داشته باشیم. بدیهی است که عزیزان منتخب تمام توان خود را در پاسخ به اعتماد سایر اعضا به کار خواهند گرفت و سایر کاندیداهای بزرگوار نیز تلاش مستمر خود را در جهت توسعه اهداف حزب بیش از پیش به کار خواهند بست و این روحیه جز تعلق خاطر ایشان نسبت به مردم و سربلندی میهن عزیزمان ایران مشوقی نخواهد داشت.

در پایان از نمایندگان محترم استانها که شاید نتواستم به اندازه شان و مرتبت آنها قدردان زحماتشان باشم مجددا پوزش میطلبم و از تمامی عزیزانی که در برنامه ریزی و اجرای اولین کنگره ملی حزب همدلی مردم تحولخواه (همت) تمامی توان و تلاش خود را به میدان آوردند کمال امتنان را داشته و برای ایشان آرزوی سلامتی ، توفیق و پیشرفت روز افزون دارم.

دوم شهریور یکهزارو سیصدونودوهشت

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.