حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دبیر حزب تازه تاسیس همدلی مردم تحول خواه در خوزستان معرفی شد

دبیر حزب تازه تاسیس همدلی مردم تحول خواه در خوزستان معرفی شد

حزب تازه تاسیس همدلی مردم تحولخواه که با نگاهی جدید و همسو با گام دوم انقلاب تاسیس شده است در خوزستان مجوز فعالیت گرفت.
این حزب با دبیرکلی مهندس سید احمد نبوی از کمیسیون ماده ده احزاب فعالیت کشوری گرفته است. وطی حکمی از سوی دبیرکل ان آقای حمید رضا اکبری به عنوان دبیر استانی این حزب منصوب شد.
اکبری در گفتگو با خبر نگار ما گفت: ما جریانی نیستیم که مانند دیگر موج ها برای انتخابات آمده باشند .ما آمده ایم تا بازوی انقلاب و حرکتی متعالی در راستای گام دوم انقلاب باشیم.
همانطوری که دبیر کل حزب گفتند.ما در درون حزب نه وزیر داریم ونه ژنرال .اعضا ما همین مردم کف خیابان هستند که نظام را دوست دارند وبه رهبری عشق می ورزند.
اکبری همچنین با نزدیک شدن به انتخابات مجلس بیان داشت: باید به مردم کمک کنیم تا به کسانی رای بدهند که بتوانند وضع رابدتر از این نکنندو مجلس جدید نظام پارلمانی را با اجازه مقام معظم رهبری جایگزین نظام ریاستی نمایند . دبیر حزب همت خوزستان در پاسخ به این سوال که حرکت این حزب به کدام سویه سیاسی می باشد گفت: آنچه ما در حزب دنبال می کنیم مطالبه گری مردم است.
وهمه ی حرف‌مان هم این است که جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا نتوانستند مردم را راضی نگه دارند و بخش عمده‌ای از نارضایتی مردم از این دو جریان است که سال‌ها پول، قدرت، مجلس و دولت دست‌شان بوده است؛ مردم هم بر خلاف میل‌شان تغییر مزاج‌های فراوانی به سمت آنها در طول این چهار دهه انجام داده‌اند اما آنها نتوانستند طوری عمل کنند که رضایت مردم جلب شود.
ما جریانی تحول خواه می باشیم.چرا که معتقدیم اگر در جایی مشکلی هست، اول باید پیشنهاد بدهیم بعد به دنبال نقد باشیم و بدون پیشنهاد صرفاً به دنبال نقد نیستیم.
اکبری همچنین در اخربا بیان اینکه نگاه ما در کل نگاهی فرهنگی است اظهار داشت: ما با برگزاری نشستهای فرهنگی به دنبال این هستیم که نشاط را به جامعه بازگردانیم و مردم را برای آینده ای بهتر آماده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.