حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
جهت اطلاع کلیه علاقه مندان به همکاری در حزب همت

جهت اطلاع کلیه علاقه مندان به همکاری در حزب همت

بنام خدا و با سلام

جهت اطلاع کلیه علاقه مندان به همکاری در حزب همت

همدلان عزیز
باتوجه به تغییرات محتوایی ایجاد شده در ساختار حزب همت و ملی شدن این حزب، باستحضار می رساند از اول مهرماه فعالیت سازمانها،کمیته ها و واحدهای این حزب در ۳ بخش که ذیلا اعلام شده است، آغاز خواهد شد:

بخش اول : شامل سازمان ها، کمیته ها و واحدهای از قبل ایجاد شده ایست که در صدد بازیابی آن ها با انتخاب هیات رییسه جدید می باشیم و انشالله به زودی جلسات آنها اعلام خواهیم کرد. علاقه مندان به همکاری در این بخش میتوانند در جدول زمان بندی آتی که بزودی اعلام خواهد شد، جهت انتخاب هیات رییسه جدید و آغاز به کار مجدد حضور بهم رسانند.

سازمان جوانان
سازمان بانوان
کمیته سیاسی
کمیته آموزش
کمیته ایثارگران
کمیته فن آوری اطلاعات
کمیته مدیریت شهری
کمیته محیط زیست
کمیته رسانه
واحد حقوقی

بخش دوم : شامل کمیته ها و واحدهایی می باشد که قابلیت و ظرفیت راه اندازی آنها بدلیل نیاز جامعه وجود دارد اما تاکنون به معنا و مفهوم واقعی و دقیق ایجاد نشده و فعالیتی نداشته است.لذا علاقه مندان به راه اندازی این کمیته ها می توانند جهت همکاری به آیدی درج شده در ذیل اعلام نمایند.

سمن ها
کمیته اقوام
کمیته کارگران
کمیته روحانیون
کمیته معلمان
کمیته بازنشستگان
کمیته اصناف
کمیته کارمندان
:کمیته مهندسین
کمیته…

بخش سوم: شامل کمیته هایی می باشد که در راستای ایده دولت در سایه و همچنین آمادگی جهت انتخابات ریاست جمهوری آتی می توانند فعال شوند و در حقیقت این کمیته ها با رصد کردن لحظه به لحظه دولت در رشته های مختلف می توانند شرایط را برای معرفی شخصیت های درون حزبی به دولت آینده فراهم کنند. لذا علاقه مندان متخصص در این حوزه ها میتوانند به آیدی درج شده در ذیل جهت راه اندازی یا همکاری با کمیته های مذکور ارتباط برقرار نمایند.

کمیته بهداشت و درمان
کمیته نفت
کمیته نیرو
کمیته ورزش
کمیته فرهنگ و هنر
کمیته گردشگری و میراث فرهنگی
کمیته بهزیستی
کمیته…

@N_m_bayat67
با تشکر
سیداحمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.