حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
آقای رییس جمهور استعفای فوری شما را خواهانیم

” آقای رییس جمهور استعفای فوری شما را خواهانیم “

” آقای رییس جمهور استعفای فوری شما را خواهانیم “

علیرغم اینکه چند روز قبل وزیر نفت اعلام کرده بود که گران کردن بنزین در دستور نیست و این اقدام نیاز به قانون دارد ناگهان چند دقیقه مانده به نیمه شب همچون یک شبیخون بی صدا و در عین غافلگیری ، گرانی بنزین کلید خورد و در اخبار نیمه شب جناب نوبخت افاضه فرمودند که همه این اضافه دریافتهای بنزین در قالب یارانه مساعدتی به جیب ملت باز میگردد .

آقای رئیس جمهور ، تازه کشور و ملت و تولید کننده و مصرف کننده و بانک مرکزی و کاسب و کارگر و دلار و شیر و نان و ….در حال به روز کردن خود با شوک ارزی وحشتناک شش ماه گذشته بودند و از آن همه مهمتر اقدامات ضد فساد در قوه قضائیه میخواست زمینه های اعتماد سازی را آرام آرام همانند مسکنی موقت مردم در زیر خط فقر را کمی راضی نگهدارد و جرقه های رضایتمندی از دستگیری دانه درشت ها و ثبات ارزی و قیمت بالا رفته کالاها که مدتی در یک روند استواری قرار گرفته بود تبدیل به کور سوی روشنی برای آینده مبهم ملت گردد که حمله غافلگیرانه نیمه شب گذشته شما با رمز ایجاد نا امیدی در ملت آغاز شد .

آقای رئیس جمهور واقعا نمی دانید که افزایش قیمت بنزین چه اثر مستقیمی در بیدار شدن غول گرانی های دیگر کالاها و دیو وحشتناک تورم دارد ؟ چرا با ملت سختی کشیده و شهید داده و با حیای ایران بزرگ اینچنین سخیفانه بازی میکنید ؟

چرا در روز روشن و در میان خبرنگاران با دلایل متقن ( البته اگر موجود است ) با مردم صحبت نمی کنید و چرا با آرامش این مسیر طوفانی را ناخدایی نمی کنید ، مگر شما با اتکای به آرا همین ملت ، سکان هدایت کشور را بدست نگرفتید پس چرا با ملت اینگونه رفتار میکنید ؟

جناب آقای رئیس جمهور ، درخواست استعفای فوری شما مطالبه امروز مردم سرزمین ماست و اگر این مطالبه را برآورده نکنید و به انبوه مطالبات بر زمین مانده دیگر مردم بیفزایید ” خیلی زود دیر میشود ” .

حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت ) با نگاه مطالبه گری و تحول خواهی و به نمایندگی از سوی بخشی از جامعه ایرانی از شما میخواهد تا هر چه زودتر در پیشگاه ملت استعفا دهید و راه را برای انتخابات زود رس فراهم نمایید .
انشاالله

و من الله توفیق

سیداحمدنبوی
دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت )

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.