حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
فراخوان عضو پذیری محدود کمیته سیاسی حزب همت

فراخوان عضو پذیری محدود کمیته سیاسی حزب همت

کانال حزب همدلی مردم تحول خواه(همت):

خدمت کلیه اعضا محترم حزب “همت”

احتراماً، بدینوسیله به اطلاع می رساند در راستای تحقق تمهیدات و اهداف پیش بینی شده در کمیته سیاسی حزب همت با رویکرد راه اندازی کارگروه های (اقتصاد سیاسی، سیاست داخلی، سیاست بین الملل، سیاست مجازی، تشریفات، تحقیق و پژوهش، رسانه و تبلیغات)، کمیته سیاسی حزب اقدام به عضو پذیری “محدود” از بین علاقه مندان و اعضای محترم در حزب می نماید.

کمیته سیاسی حزب همت در نظر دارد،
۱- از بین تحلیل گران و کارشناسان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و صاحب نظران علاقه مند در سطوح ملی و بین المللی در برنامه های کمیته و نشست های آتی به عنوان میهمان ویژه دعوت بعمل آورده و موجبات غنای بیش از بیش نشست ها را سبب شود.
۲- جلب و جذب مشارکت نخبگان سیاسی و اقتصادی و تحلیل گران و کارشناسان و صاحب نظران به عنوان اعضای ثابت کمیته سیاسی از دیگر اقدامات در دستورکار خواهد بود.
۳- شناسایی و جلب عضویت افراد مستعد و کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و ریاست جمهوری از اهم برنامه های این کمیته خواهد بود.
۴- جلب مشارکت کلیه فعالان رسانه ای و فضای مجازی شاغل در حوزه سیاسی خبرگزاری ها و …، با هدف انعکاس رویدادها و اخبار کمیته مبتنی بر سیاست ها و رفتار سازمانی حزب
۵- جلب و جذب مشارکت کلیه فعالان شاغل و دارای تخصص در امور تشریفات، تبلیغات و تحقیق و پژوهش با رویکرد بهره وری حداکثری از ظرفیت های مدیریتی و اجرایی اعضاء حزب در کمیته سیاسی دیگر رویکرد این کمیته در هم پوشانی الزامات اجرایی حزب می باشد.
۶- جلب و جذب علاقه مندان به مشارکت در امور شورایی “شورای مرکزی کمیته سیاسی” کمیته سیاسی حزب با هدف تبیین و طراحی سیاست ها و برنامه های راهبردی کمیته نیز از اهم برنامه های آتی خواهد بود.
بدین سبب، خواهشمند است؛ کلیه اعضای محترم حزب همت و علاقه مندان جهت همکاری با ارسال رزمه خود حداکثر تا مورخ ۲۵/۷/۹۸ در خصوصی اینجانب یا آدرس ایمیل m_gh.reza@yahoo.com و نیز در تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۳۶۷۲، یاریگر جمع حاضر در کمیته باشند.

با عرض ارادت و احترام مضاعف
غلامرضا محمدی
رئیس کمیته سیاسی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.