حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
کمپین مشورت

کمپین مشورت

به نام خدا و با سلام

” اطلاعیه مهم حزب همت ”

(و امرهم شوری بینهم)

اصل مشورت، نعمت بزرگ خداوند برای انسان هاست که آنان را به خود متکی می کند، در قرآن مجید سه آیه بر اصل شورا و مشورت مهر تایید نهاده است.
خداوند متعال در قرآن مجید، شورا را مبنای رفتار مردمان می داند تا بدین وسیله راه خود محوری بر روی افراد بسته شود و ریشه تفاهم و امنیت خاطر پدید آید.

حزب همت با نگاهی تحول خواهانه به شرایط و آینده کشور و با اتکال به خداوند منان و دفاع از آرمان شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، با حضور مردان و زنان با انگیزه خواستار تغییر و تحول در کشور بنفع منافع ملی و ارزشهای انسانی ، اسلامی می باشد.

بدین منظور این حزب با هدف مشورت و مشاوره دست یاری به سوی یکایک اعضا و هوادارن محترم دراز می کند تا با استفاده از اندیشه ها و دیدگاه های ارزشمند شما عزیزان در پیشبرد بهتر فعالیت های حزب و رسیدن به رضای خداند متعال که غایت همه اعضاء در حزب همت می باشد قدم های استواری بردارد.
بر هیچ کسی پوشیده نیست که مشورت و توجه به نظرات دیگران، باعث اتخاذ تصمیمات معقول و مناسبی می گردد که منجر به انتخاب راهکار مناسب خواهد شد و راه را بر تک محوری و دیکتاتوری که آفت هر جمعی میباشد میبندد .

حزبی که دغدغه اش نگرانی های زنان و مردان و جوانان دردمندی است که هنوز امیدوارانه در راستای تحول در آینده کشور از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند و بدون مشورت اعضا خود نمی تواند به سر منزل مقصود برسند .

همدلان همت تبار شما را به کمپین
#مشورت= #توفیق_الهی+#رستگاری_و_عاقبت_بخیری

دعوت می کنیم تا با نذر بر شهدا و با هدف نجات کشور، یکایک همدلان در ارتقا و پیشبرد روز افزون اهداف حزب با نیت قربه الی الله سهیم باشید.

لذا از شما همدلان با همت عضو یا هوادار حزب همت میخواهیم اگر دیدگاه یا نظری دارید که میتواند در مسیر ارتباط بیشتر با مردم و ارتقاء و پیشرفت حزب موثر باشد برای ما ارسال نمایید.

باشد که این مشورت ها برای کمک صادقانه و خالصانه به کشور عزیزمان ایران، شفیع ما در قیامت قرار گیرد.

اندیشه ها، تدابیر و دیدگاه های خود را با آیدی ذیل ( دبیر کل حزب ) به اشتراک بگذارید

@s_ahmad_nabavi

با تشکر
سیداحمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.