حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
براتعلی hmtp.ir

جانباز شهید غلامحسین براتعلی به سوی یاران شهیدش پرکشید.

جانباز شهید غلامحسین براتعلی به سوی یاران شهیدش پرکشید.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

یکی از یاران باعزت حزب همت پر کشید

«#جانباز_شهید_غلامحسین_براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه در برابر سختی های مجروحیت و جانبازی، سحرگاه امروز به سوی یاران شهیدش پرکشید.

وی از جهادگران جهادسازندگی بود از همین نهاد انقلابی به جبهه های جنگ اعزام شد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان به درجه جانبازی نایل شده بود.

او محبوب قلوب همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند بود، با اینکه وضعیت جسمی بسیار سخت و دشواری داشت، بسیار فعال بود و در کارهای خیرانه و کمک به دیگران پیشقدم و بسیار دلسوز و مهربانانه حضور داشت.

حزب همت نیز از وجود پرمهر ایشان بی نصیب نماند و افتخار این را داشت که در #کمیته_ایثارگران_و_جانبازان #حزب_همت از مشاوره ها و راهنمایی های ایشان بهره ها برد، وی کمک های شایانی را به حزب ارزانی داشت.

#حزب_همدلی_مردم_تحول_خواه #همت #شهادت بزرگ مرد ایثار و فداکاری( #جانباز_غلامحسین_براتعلی)که از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی بود را به خانواده محترم ایشان ، جامعه جانبازان و ایثارگران کشورمان و اعضا محترم حزب همت تسلیت و تعزیت عرض می نماید و از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان آن شهید والا مقام صبری جزیل مسئلت می نماید.

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.