حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
پرستار

مراسم تقدیر از پرستاران ارامنه در روز پرستار و سال نو میلادی

مراسم تقدیر از پرستاران ارامنه در روز پرستار و سال نو میلادی

بسمه تعالی

همزمان با میلاد با سعادت دخت ولایت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۰ ، به منظور ارج نهادن به مقام والای پرستاران عزیز میهنمان خصوصاً پرستاران زحمتکش ارامنه، حزب همدلی مردم تحول خواه همت مراسمی با همکاری کمیته بهداشت و سازمان بانوان همت در روز سه شنبه ،۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ ،۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور پرستاران و بهیاران و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی ایران و اعضای محترم حزب همدلی برگزار شد جناب آقای نبوی دبیرکل محترم حزب همت، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مدعوین، به بازگویی نقش پرستاران در زمان جنگ تحمیلی و یادآوری جایگاه مقدس این شغل پرداختند. ایشان فرمودند: کسانی که صرفاً برای کسب رای از مردم قولهایی دادند و به وعده‌های خود عمل نکردند ، آسیب جدی به اعتماد مردم زدند.

ولی حزب همت قصد دارد در قالب کمیته‌های تخصصی و از بستر قانونی و با اخذ مجوز از وزارت کشور اقدام به تجمعات قانونی برای مطالبات اصناف و اقشار بپردازد که این کار با سازماندهی و توافق با اصناف امکان‌پذیر است .در همین راستا در اولین جلسه کمیته بهداشت به مناسبت سال پرستار مصوب خواهیم کرد که نمایندگانی از بیمارستان‌ها و پرستاران هرماه در کمیته‌ بهداشت ،حضور داشته باشند تا انشاءالله با تعامل و مشورت با نمایندگان آنها، قدم‌های موثری در راه احقاق حق این عزیزان برداریم.

در ادامه جناب آقای نادر کرمی عضو شورای مرکزی و معین کمیته بهداشت ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ارجمند خاطرنشان کرد که حزب همت می تواند از طریق این کمیته پیگیری دغدغه های گروه بهداشت و درمان باشد و سعی داریم با رایزنی با مقامات به مطالبات این صنف زحمتکش جامه عمل بپوشانیم.

همچنین سرکار خانم الهام مولوی زاده ،به نمایندگی از طرف اعضای سازمان بانوان ،ضمن خوش آمدگویی به بانوان ارجمند ،نقش ذاتی و فطری بانوان را به عنوان پرستار و تکیه گاه خانواده یاداوری کرده و تکامل این نقش در کنار شغل پرستاری را جایگاهی مقدس و غیر قابل توصیف بیان کرده و سالی پر از صلح و آرامش برای همه عزیزان خصوصا زنان ایران زمین آرزو کردند.

در ادامه هر یک از میهمانان به بیان مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.

ابتدا سرکارخانم آلیس خاچیان عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران و استاد دانشگاه ضمن تشکر از مسئولین حزب همت و اهمیت این تشکل به کمیته بهداشت و درمان به تبیین نقش بزرگ جامعه پرستاران که در سال نو میلادی به دلیل درجه اهمیت این شغل از سوی سازمان جهانی بهداشت ” سال پرستار” نامیده شده است،خواستار رسیدگی به مطالبات جامعه زحمتکش پرستاران به عنوان صنفی متعهد و حرفه مند ، خواستار تحول و تغییرات در ساختار موجود و احقاق حقوق پرستاران شد. وی خاطرنشان کرد که دانشگاه می‌تواند اهرمی توانمند برای حزب باشد تا بتواند با روش علمی و قانونی تغییرات بنیادین در ساختار کنونی مدیریت بهداشت و درمان کشور بردارد .

همچنین سایر مدعوین و میهمانان در این مراسم به بازگویی دغدغه‌ها و مشکلات پرستاران از جمله امنیت شغلی، بیمه و دستمزد پرداخته و خواستار تغییرات اساسی در قوانین مصوب مجلس در خصوص پرستاران شدند.

در ادامه مراسم ، لوح تقدیر همراه با هدیه ای از سوی حزب همت ،تقدیم پرستاران ،بهیاران و اساتید محترم شد.

ضمن تشکر از همه عزیزانی که در برگزاری این مراسم همراهمان بودند ،از جناب آقای دکتر صادقی مقدم مدیر عامل شرکت وریا مهر بابت هدیه های ارزشمندشان تشکر و قدردانی می نماییم.

با احترام
نادر کرمی، معین کمیته بهداشت حزب همت
مولوی زاده ، مسئول سازمان بانوان حزب همت

 

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.