حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
ویژگی های شخصیتیhmtp.ir

ویژگی های شخصیتی افراد را می شناسیم؟

ویژگی های شخصیتی افراد را می شناسیم؟

مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور است که جایگاه قانون گذاری و نظارت را دارد و در حقیقت تعیین کننده نهایی خط مشی سیاست کشور است؛ یعنی به نوعی وجه نرم سیاست در ایران است و دولت رکن اجرایی کشور است که با استفاده از کلیه دستگاه های زیر نظر خود پیاده کننده قوانین مجلس است و در حقیقت وجه سخت سیاست کشور است.

در چند هفته اخیر ، شاهد ثبت نام ژنرالهای سیاسی شیفته خدمتی هستیم که با چشم غیربرزخی هم می توان دریافت که ایشان تشنه قدرتند. به هرحال این موضوع در دنیای سیاست اجتناب ناپذیر است اما مساله ای که تاسف آور است این است که ایشان به ظرفیتهای درونی و شخصیتی خود آگاه نیستند و نمی دانند که در کدام وجه قدرت موفق تر و موثرترند.

آیا انسانی با ویژگی های اجرائی و عملیاتی در وجه نرم قدرت یعنی قوه مقننه موفق خواهد بود یا برعکس؟

در دوره دهم مجلس شورای اسلامی شاهد این بودیم که فردی کاملا عملیاتی که رزومه ایشان حتی در میان کاندیداهای دوره یازدهم ریاست جمهوری تقریبا شاخص بود و تا روز آخر فردی اصلح قلمداد می گردید، بسیار کارنامه ضعیفی از خود بجای گذاشت و شاید عدم ثبت نام ایشان در این دوره حاکی از این است که خود ایشان هم به این موضوع صحه می گذارند.

در ثبت نام های چند روز اخیر انتخابات مجلس یازدهم نیز شاهد تکرار همین موضوع یعنی ثبت نام افرادی اجرائی با رزومه نسبتا درخشان هستیم که تجربه ثابت کرده است ایشان هم در وجه نرم سیاست کشور راهی را پیش نخواهد برد.

آیا وقت آن نرسیده است ما مردم بجای این افراد و رهبران پشت پرده ی مقسم قدرت در انتخاب افراد واجد شرایط گزینشی تر انتخاب کنیم؟

در آخر به آگاهی خوانندگان عزیز می رسانم که حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) با عنایت به ویژگی های شخصیتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی زیر نظر روان شناسان خبره سیاسی در حال شناسائی این افراد و معرفی آنها به شما عزیزان است و در این راه به یاری یکایک شما عزیزان نیازمند است.

عادل ملکی
عضو شورای مرکزی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

 

ویژگی های شخصیتی افراد را می شناسیم؟

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.