حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

افتتاح دفتر حزب همت در غرب و شمال غرب کشور + گزارش تصویری

افتتاح دفتر حزب همت در غرب و شمال غرب کشور+گزارش تصویری

با حضور سید احمد نبوی دبیر کل حزب همت ، دکتر شهرام حسین نژاد دانشور مسئول شورای سیاستگذاری حزب در شمال غرب و غرب کشور ، دکتر عزت الله جعفری معاونت فرهنگی حزب همت در شمالغرب و مهندس کاظمی مشاور دبیرکل و جمعی از اعضای حزب و مردم شریف و ولایت مدار آذربایجان شرقی دفتر حزب همت در شمال غرب و غرب کشور در تبریز افتتاح گردید.

دکتر شهرام حسین‌نژاد دانشور مسئول شورای سیاستگذاری حزب در شمال غرب و غرب کشور با اشاره به برنامه‌های کلان و اهداف این حزب در کشور از راه اندازی جنبش دهه شصتی ها و چندین سازمان و کمیته زیر نظر این حزب در کشور و به طبع آن در استان آذربایجان شرقی خبر داد و خاطر نشان نمود :پیرو منویات مقام معظم رهبری حزب همت در نظر دارد در راستای اهداف گام دوم انقلاب برای حضور جوانان و استفاده از ظرفیت های آنان در عرصه های مختلف فعالیت چشمگیری را آغاز نماید.

رئیس شورای مرکزی این حزب در استان با اشاره به حضور فعال این حزب در آذربایجان شرقی در عرصه انتخابات ابراز داشت: حزب همت برای انتخابات پیش رو ائتلاف استانی ۱۹ نفره را ارائه خواهد نمود و این ائتلاف از سوی سازمان‌ها و کمیته های تحت نظر حزب همت مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

شهرام دانشور در ادامه با اشاره به شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبدحاج قاسم سلیمانی ،جوانان حزب همت را به پیروی از راه و آرمان‌های این شهید والا مقام دعوت نمود.

سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شمال غرب و غرب کشور در تبریز با گرامی داشتن یاد و خاطره سردار شهید مهدی باکری و سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: شهیدان الگوی جامعه بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی این شهدا بودند که با خون خود حافظ انقلاب شدند.

سردارانی همانند شفیع‌زاده ها و باکری ها در آن دوران حتی حقوق کم سپاه را نیز برای زندگی خود خرج نمی کردند چرا که فقط به عشق ولایت و مردم در عرصه ها حضور داشتند اما اکنون مدیران ما مدیران رانتی و مدیران مادی هستند. امروز نباید به عنوان یک وزیر حقوق ۵۷ میلیونی بگیریم و بگوییم رهرو راه شهدا هستیم .ما در حزب همت آمده ایم برای اولین بار در احزاب بگوییم دنبال نتیجه و قدرت نیستیم و گزینه اول ما عمل به تکلیف است.

آمده ایم خوب کار کنیم و خوب پاسخ بخواهیم.

اگر مردم ما یاد بگیرند چگونه از مسئولین ، مدیران و نمایندگان و … پاسخ بخواهند قطعاً در کشور شاهد رشد و توسعه خواهیم بود. اگر نمایندگان را مجبور به پاسخگویی کنیم دیگر شاهد مفاسد این چنینی نخواهیم بود.
مهندس نبوی ادامه دادند: نمایندگانی که با حمایت از حزب همت به مجلس راه یابند باید هر شش ماه گزارش عملکرد خود را به حزب ارائه دهند.

دبیرکل حزب همت با اشاره به فسادهای اقتصادی مدیران اظهار داشت: امروزه چرا باید رئیس هیئت مدیره یک شرکت کوچک در شستا که از زیرمجموعه های تامین اجتماعی است در انتهای سال پاداش دهها میلیاردی بگیرد.

حزب همت آمده است تا بگوید آقای استاندار، آقای فرماندار و آقای مدیرکل نگاهتان، نگاه مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی باشد.

نباید طوری عمل نمایید که مردم از این وضعیت ناراضی باشند نباید در شهری مانند تبریز به عنوان شهر اولین ها بگذاریم کسی جرأت فساد داشته باشد. حزب مردمی همت در این راستا پاسخ خواهد خواست.

دکتر عزت الله جعفری معاونت فرهنگی حزب همت در شمال غرب کشور نیز در مراسم افتتاحیه دفتر شمال غرب و غرب این حزب در تبریز اظهار داشت: خاک این کشور ،هوای این کشور، آب این کشور، مقدس است نباید در این کشور کسی جرات رانت خواری داشته باشد. حزب همت آمده است تا جلوی فساد و رانت خواری را بگیرد. این حزب موسمی نخواهد بود و آمده است تا با فرمان آتش به اختیار حضرت آقا هدفهای مقدس جمهوری اسلامی را جلو ببرد.

سردار عزت الله جعفری ادامه داد: حزب همت چشمان بیدار حضرت آقا خواهد بود ،حزب همت چشم بیدار نماینده ولی فقیه در استان، چشم بیدار استاندار، چشم بیدار اطلاعات خواهد بود تا کسی در این استان به فکر دزدی نباشد.

مدیرکل اسبق بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به مدیران فاسد اظهار داشت: خاک بر سرتان از خون شهدا خجالت بکشید و خطاب به نمایندگان مجلس ادامه داد: معنی وکالت پر کردن جیب شخصی نیست وکالت یک ماموریت است.

انشالله سعی خواهیم کرد با شروع این مجلس کسی جرات دزدی نداشته باشد و شاهد مجلسی پاسخگو باشیم.

معاونت فرهنگی حزب همت در شمال غرب ادامه داد: حزب همت زمینه‌ساز حضور جوانان برای تشکیل مجلس انقلابی خواهد بود.

ما در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبیین گام دوم انقلاب که همانا پوست‌اندازی نظام است گام برخواهیم داشت.

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.