حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

آشنایی با کاندیداهای حزب همت در تهران ” حسنی السادات میبدی “

حسنی السادات میبدی

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی – حوزه تهران شهرری ، اسلامشهر ، پردیس و شمیرانات

بسمه تعالی

به عمل کار برآید به سخن گفتن نیست

حسنی السادات میبدی هستم فرزند سید علی در خانواده ای مذهبی و معتقد در نیمه ی دهه ۵۰ متولد شدم و از همان کودکی با تربیت پدر و مادر عزیزم پله های ترقی رو طی کردم و با توجه به مشغله ی مردمی زیاد پدر با حمایت و نظارت دقیق مادر اکنون به عنوان بانویی موفق در جامعه ، همگام با مردم خصوصا دردمندان میهنم برای رفع مشکلات و احقاق حق آنها در حد توانم قدم برمیدارم . دوران دبیرستان را در مجتمع آموزشی فرهنگی آیین روشن گذرانده و مدیر مجتمع سرکار خانم گرجی را به دلیل اقتدارش و قدمهایش در مجلس تحسین میکردم و آرزو داشتم روزی همانند ایشان بتوانم وارد حیطه ی مجلس و قانون گذاری شوم.

در دهه ۷۰ مشغول فعالیتهای روانشناسی و سپس هنری شدم ، در دهه ۸۰ بحث هنر را به جد دنبال و به اشتغال تبدیل و منبع درآمدزایی قرار دادم ، به طوریکه در سال ۱۳۸۶ در مجله ی هنری در کنار بعضی از بانوان نمونه کشور مورد تمجید قرار گرفتم . از ابتدای دهه ۹۰ در کنار صنعت هنری منبت و معرق کاری ، وارد رشته ی مورد علاقه ام یعنی حقوق شده و تا کنون در این مسیر قدم برمیدارم.

در راستای این هدف والا و ارزشمند ، در حال حاضر به عنوان مشاور حقوقی قضایی مشغول فعالیت و همچنین با سمت مدیر عامل مؤسسه ی حقوقی مشغول خدمت به هموطنانم هستم . بیش از ۱۵۰۰ مشاوره موفق افتخاری از ابتدای امر تا مرحله ی اجرای احقاق حق ، موهبتی است که خداوند نصیبم گردانیده.

هم راستا با این فعالیت در حوزه ی اقتصادی و بازرگانی نیز پیشترفت های قابل توجهی داشته و در بعد فرهنگی ادبی نیز تالیف کتابی در نگاه به حقوق اقلیت های مذهبی در کشورم به چاپ رسانیده و چندین مقاله در خصوص حقوق جزا و کیفری در اسلام به رشته ی تحریر درآوردم .

به عنوان یک بانوی بسیجی تمام همت و آرزویم پیشترفت کشور و سربلندی زنان و مردان و کودکان وطنم هست .

به امید انتخاب افراد پاکدست و دلسوز و با بصیرت

انتخابی نو ، سرنوشتی نو

وعده ی ما دوم اسفند https://t.me/h_sadat_meybodi

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.