حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
پیام دبیرکل به کاندیداها و هواداران با همت

پیام دبیرکل به کاندیداها و هواداران با همت

پیام دبیرکل به کاندیداها و هواداران با همت

به نام خدا و با سلام

مردم شریف ایران اسلامی ،
کاندیداها و هواداران با همت حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) در سراسر کشور عزیزمان ایران

برخود فرض دانستیم که حضور مردم و آحاد جامعه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را که نشان از هوشیاری و بصیرت مردم دارد را خدمت شما ملت عزیز ایران و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبریک عرض نماییم . لازم به ذکر است نتایج حاصل از ارزیابی اولیه مشارکت اعضای حزب و نقش آفرینی آنان در عرصه انتخابات نماد همدلی ،وحدت و اخلاق مداری و در نوع خود بی نظیر بود . گفتنی است حزب همت بعنوان حزبی تحولخواه در جریان مستقلین خانه احزاب بود که برای اولین بار حضور تشکیلاتی در انتخاباتی ملی را تجربه می کرد و در این دوره از انتخابات موفق به ارایه لیستی ویژه درسطح تهران و برخی از استان های کشور شد .
برخی از ایده های این حزب که برای اولین بار در کشور استفاده می شد مورد اقبال برخی احزاب و جبهه های دیگر گردید که متشابهات آن را در تبلیغاتشان دیدیم و البته خرسند شدیم .
گرچه در فرآیند فعالیتهای انتخاباتی علی الخصوص طی روز دوم اسفند شاهد برخی از کاستیها و بی اخلاقی های سازماندهی شده از سوی برخی از جریانات بودیم ، لیکن اطمینان قلبی داریم که همه اعمال و رفتار اشخاص حقیقی و حقوقی در بارگاه الهی ثبت و ضبط شده وبعنوان بخشی از کارنامه سیاسی و دنیوی آنان در تاریخ معرفی خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که پی گیری های لازم نیز از طریق مجاری ذیربط قانونی جهت برخورد با انجام برخی امور غیر قانونی جریانات فرصت طلب نیز بعمل خواهد آمد.
حزب همت بر خود تکلیف می دید تا در انتخابات حضور داشته باشد و برای انجام این تکلیف از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و البته نتیجه را به خداوند متعال واگذار می نماییم .
در خاتمه توفیقات روزافزون مردم و کارگزاران صدیق نظام اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.