حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
چند نکته با آغاز فعالیت کاری سال جدید

چند نکته با آغاز فعالیت کاری سال جدید

چند نکته با آغاز فعالیت کاری سال جدید

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم
خدایی که داننده رازهاست
نخستین سرآغاز آغازهاست

بنام خدا و با سلام
ضمن‌عرض تبریک مجدد سال نو و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای یکایک اعضا محترم حزب همت،مفتخریم‌ باطلاع همدلان‌ گرامی برسانیم‌ که حزب همت از تاریخ ۲۳ فروردین ماه بطور رسمی‌ فعالیت کاری خود را در سال جدید‌ آغاز نمود.
با شروع سال جدید و حجم گسترده فعالیت های حزب در سراسر کشور لازم است به موضوعاتی که در دستور کار حزب می باشد به شرح ذیل بپردازیم

۱.فعالیت جدی و حداکثری سازمان ها، کمیته ها و واحدهای تشکیلاتی حزب ( لازم به توضیح است اگر تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ فعالیت این بخش ها در راستای پیگیری مطالبات مردم با توجه به حوزه تخصصی کمیته ، سازمان و واحد مربوطه و تهیه تولیدات محتوایی و همچنین سازماندهی تشکیلاتی صورت نپذیرد، مسئول واحد یا کمیته یا سازمان مربوطه تغییر پیدا خواهد کرد)
طبیعی میباشد که این فعالیت ها تا شرایط وجود کرونا بصورت غیر حضوری در فضای مجازی یا شبکه های اینترنت مثل سایت و پایگاه خبری و …‌ خواهد بود

۲. کارت عضویت حزب از ابتدای سال ۹۹ تنها برای فعالین حزب صادر خواهد شد ( اشخاصی که تاریخ اعتبارکارت‌ آنان به پایان رسیده است میتوانند برای صدور کارت عضویت جدید اقدام نمایند)

۳. کمیته انضباطی حزب که به تصویب شورای مرکزی رسیده و اعضای آن اخیرا منصوب گردیده‌اند به زودی آغاز به کار خواهد نمود و آیین نامه‌ این کمیته به استحضار همدلان گرامی خواهد رسید.

۴. سازماندهی موضوعات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و تنها اعضا رسمی حزب که دارای کارت عضویت بوده و حق عضویت خود را پرداخت نموده اند می توانند در این فعالیت بسیار مهم نقش ایفا نمایند.

همچنین با راه اندازی کمیته انصباطی حزب ، تصمیم گرفتیم تا برخی از مواردی که دوستان هم حزبی به مرور زمان تذکر داده اند را ذیلا یادآوری نموده و مانع از تخلف تشکیلاتی ، ایجاد بی نظمی و خروج از قوانین حزبی باشیم.

الف ) گاها مشاهده می شود برخی از دوستان مراودات اقتصادی، کاری و یا بعضا روابط عاطفی با هم حزبی‌های خود خارج از حزب برقرار میکنند و در بعضی موارد که نهایتا منجر به ضرر یکی از طرفین میگرددمتضرر از حزب درخواست کمک می نمایند که این امر موجب دردسرهای ناخواسته ای میشود که مسئولین حزب امکان حمایت از این دوستان را نخواهند داشت .

ب) حزب همت اعلام‌ می کند که در این مراودات بی ارتباط با ماموریت حزب هیچ مسئولیتی ندارد و در صورتی که چنین موضوعاتی( تخلفات بیرون از حزب ، سو استفاده از نام حزب و یا خدای ناکرده تخلفات اخلاقی یا مالی و …) خارج از ضابطه حزب شکل بگیرد توسط کمیته انضباطی با آنها برخورد خواهد شد .

ج) باتوجه به اینکه حزب از بدنه مردم بوده و مربوط به طبقه خاصی نمی باشد بنابراین احتمال اینکه چنین ارتباطات غیر حزبی در میان اقلیتی از اعضا شکل بگیرد وجود دارد ، لذا از اعضا محترم حزب تقاضامندیم در صورت مطلع شدن از شکل گیری اینگونه تخلفات ، سریعا به دبیر کل یا اعضا کمیته انضباطی اعلام نمایند تا برخورد لازم صورت پذیرد .

د) طبیعتا حزب همت در مراجع قضایی تنها پیگیر مسائل داخلی حزب خواهد بود و هیچ دفاعی از معدود افراد متخلف نخواهد داشت و حمایت از موضوعاتی که خارج از تشکیلات و قاعده حزبی و همچنین خارج ازحیطه کاری حزب باشد را نمی پذیرد.

در پایان حزب همت با تمام وجود از یکایک همدلان همتی که در راستای دفاع از ارزش های کشور و کمک به طرح و پیگیری مطالبات مردم همکاری و همیاری می نمایند سپاسگزاری نموده و خود را مکلف می داند تا در چارچوب مرامنامه اساسنامه خود عمل نماید .

با تشکر و سپاس از همه یاران همدل

سید‌ احمد نبوی
دبیرکل حزب‌ همت

 

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.