حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
لیست کاندیداهای حزب #همت در مرکزی

گزارش عملکرد ۶ماهه حزب همت در استان مرکزی

گزارش عملکرد ۶ماهه حزب همت در استان مرکزی

بسمه تعالی
دبیرکل محترم حزب همت جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای نبوی

با سلام

احتراما گزارش عملکرد ۶ماهه حزب همت در استان مرکزی جهت اطلاع به شرح ذیل خدمتتان اعلام می شود.

برپایه اعتماد دبیرکل محترم و لطف ولی عصر (عج) از شهریور ماه سال گذشته، نمایندگی حزب همت در استان مرکزی به بنده اعطا گردید که با پیگیری و تلاش های صورت گرفته در این حزب آقای رضایی به عنوان قائم مقام و آقای براتی به عنوان دبیر حزب انتخاب شدند.

در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱۰/۲۰تا ۱۱/۱۰ در شهر اراک با ۵کاندیدا جلسه برگزار شد که ماحصل این جلسات حمایت از آقایان حسن آصفری در شهر اراک، دکتر کاوه در شهرستان شازند، واعظ آشتیانی در تفرش، سهرابی در ساوه و رضایی در خمین شد و در نهایت از لیست مورد حمایت حزب همت در استان توسط مسئول حزب برای آقای محمد حسن آصفری کاندیدای اراک، خنداب و کمیجان که در انتخابات پیروز شد تعداد ۱۰ هزار پوستر چاپ شد.

در طول ۶ ماه گذشته با انجام ۶مصاحبه شامل دو مصاحبه چاپ شده در هفته نامه های استان مرکزی و ۴ مصاحبه منتشر شده در فضای مجازی سعی در آشنا کردن بیشتر مردم و مسئولان با حزب را داشته ایم که امید است در این راه موفق عمل کرده باشیم.

خرید یک دستگاه سامانه پیامکی و ارسال پیامک های مناسبتی به مدیران دستگاه های اجرایی برای ثبت نام حزب همت در اذهان آنها از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این حزب در استان مرکزی تلقی می شود.
دعوت از اینجانب به عنوان فعال سیاسی در بیش از ۱۰ جلسه سیاسی اصولگرایان و سایر احزاب، همچنین ثبت نظراتمان در این جلسات از دیگر اقداماتی است که توسط حزب همت در استان مرکزی طی این مدت انجام شده است.

به دنبال پیگیری های حزب همت متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ملک، حزب همت در استان مرکزی فقط توانست به صورت موقت ۳ماه در دوران انتخابات دفتر دایر کند و متاسفانه به دلایل ذکر شده موفق به دایر کردن دفتر ثابت در استان نشده است.

در حال حاضر نیز در حال آنالیز و تغییر شورای اجرایی و شناسایی افراد دارای پتانسیل و قدرتمند برای جذب در شورای اجرایی حزب هستیم.

اعضای حزب همت استان با توجه به شیوع کرونا در این استان به عنوان دومین استان درگیر کرونا ویروس، با ارسال پیام های بهداشتی و ایمنی به مردم در طول دوماه گذشته سعی در فرهنگ سازی جامعه برای مقابله با این ویروس داشته اند.

جعلی بودن مدرک منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفرش، فراهان و آشتیان خبر دیگری است که این روزها فضای سیاسی استان را درگیر کرده است.

اهم برنامه های حزب همت در سال جاری

برخی از برنامه های حزب همت برای سال جاری شامل جذب اسپانسر جهت راه اندازی دفتر، جذب اعضا فعال جهت مشارکت، اطلاع رسانی و فعالیت در برنامه های ملی و مذهبی، برگزاری جشن بزرگ نشاط اجتماعی و مطرح سازی نام حزب همت، جذب اعضا سابق شورای شهر یا بازنشستگان شورای شهر یا ادارات و شهرداری ها،
راه اندازی نشریه داخلی، دیدار با مدیران اجرایی استان و مطرح سازی نام همت، دیدار با مدیران اجرایی و دولتی و اعلام آمادگی جهت مشاوره رایگان برای انجام کارها است که امیدواریم در پیشبرد اهداف عالیه حزب و سربلندی حزب همت در استان مرکزی بتوانیم گام های موثری را برداریم.

با آرزوی توفیقات روزافزون برای جنابعالی و حزب همت و تشکر از حسن نظر جنابعالی

اردوان خلیلی رییس حزب همت استان مرکزی

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.