حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
قرن پانزدهم با شکل جدیدی از آرایش نظامی و قطب بندی جهانی

قرن پانزدهم با شکل جدیدی از آرایش نظامی و قطب بندی جهانی

قرن پانزدهم با شکل جدیدی از آرایش نظامی و قطب بندی جهانی

به نام خدا و با سلام

روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین سال قرن چهاردهم هجری شمسی مصادف با حادثه ای شد که شاید دنیا را در قرن پانزدهم با شکل جدیدی از آرایش نظامی و قطب بندی جهانی روبرو کند .

قرار گرفتن ماهواره نظامی ایران در مدار کره زمین و ارسال آن توسط موشک ماهواره بر بومی بدون تبلیغات قبلی و تایید وزارت امور خارجه و وزارت دفاع آمریکا و تحلیل ها و تایید کارشناسان نظامی کشورهای مختلف در شبکه های خبری جهان موضوعی بسیار مهم از منظر موازنه نظامی می باشد که خبر از سه جانبه گرایی نظامی جهان در قرن پانزدهم می دهد .

ایران اسلامی به لحاظ سوق الجیشی و استراتژیک فقط در خاور میانه قرار نگرفته است بلکه در مرکز کره زمین جایگاه ویژه ای دارد .

شرق و غرب جهان و همچنین جنوب و شمال دنیا در نقطه ای مشترک و مرکزی به نام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر تلاقی میکنند و این یعنی در آینده ای نه چندان دور باید سهم مرکز زمین و ایران پر قدرت از هر چهار سوی جهان تامین گردد .

جنگ تحمیلی هشت ساله برای فرو پاشی ایران و تحریم های چهل ساله دنیا علیه ایران دقیقا برای حذف این مرکزیت مستقل بود .

امروز دنیای سلطه و رسانه های وابسته به آن به چند موضوع در خصوص ایران اسلامی معترف است:

اول اینکه مردم ایران مقاوم ترین ، با گذشت ترین و همدل ترین مردم دنیا نسبت به یکدیگر هستند که اگر مردم این همراهی را نداشتند وضعیت ایران کاملا متفاوت با امروز بود .

دوم اینکه جنگ علیه ملت ایران نتیجه بخش نیست حتی اگر دویست هزار نفر از آنان شهید شوند آنان بازنده نیستند .

سوم اینکه تحریم های ظالمانه ، سخت و بی اندازه شدید آمریکا و اروپا حتی علیه کودکان و بیماران نتوانسته است که ایران را به شکست بکشاند و ادامه آن بی ثمر است .

چهارم اینکه قدرت نظامی ، دفاعی و امنیتی جمهوری‌اسلامی ایران هر روز نه تنها ضعیف نشده است بلکه بصورت تصاعدی رشد مضاعفی داشته تا جاییکه آمریکا رسما از این قدرت اعلام وحشت کرده و تهدید به شکایت از فضایی شدن نظامی ایران به شورای امنیت میکند .

در نهایت توسعه علم و فن آوری در رشته های مختلف در آمارهای جهانی، ایران را در رده های بالای جدول برترین های دنیا قرار داده است .

این دستاوردها موضوعاتی بسیار مهم است که هیچ ایرانی وطن پرستی نمی تواند آن را کتمان کند .

البته شاخصه های اقتصادی ایران روزهای بدی را تجربه میکند .

تورم ، بیکاری و رکود در اوج سالهای پس از انقلاب است که عدم خود باوری ، خام فروشی ، اختلاس و دزدی ، مدیران نا اهل و بی تدبیر تهیه کنندگان هیزم کوره این فشار اقتصادی حاصل از تحریم اقتصادی بوده اند که گاهی آتش سوزان آنان از گرمای اصلی کوره تحریم جهانی سوزاننده تر بوده است .

حزب همدلی مردم تحولخواه، بر آن است تا با ایجاد اتحاد و یکدلی و دوری از کینه و دعوای جناحی و حمایت از جوانان با انگیزه سپاه پاسداران و مخترعان عرصه علم و فن آوری و تولید کنندگان کشور و همچنین طرد عناصر فرصت طلب و خیانتکار و محاکمه آنان برای حفظ اعتماد عمومی زمینه را برای قرار دادن ایران و ایرانی در مرکز زمین ، مهیا کند.

امید که همدل‌با همتیان تحولخواه باشید تا همه با هم دست به دست یکدیگر دهیم به مهر

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.