حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
"آقا زادگی را رها کنید"

“آقا زادگی را رها کنید”

“آقا زادگی را رها کنید”

به نام خدا و با سلام

” انقلابی آن است که هنگام صلح ، به انقلابی گری تظاهر نکند ، ولی هنگام خطر ، در پیشاپیش صفوف ملت با دشمن بجنگد ” ( شهید دکتر مصطفی چمران )

آقای فریدالدین حداد عادل اخیرا فرموده اند ” هر چقدر هم که نخبه باشید اگر انقلابی و پشتیبان ولایت نباشید هیچی نیستید. ”

آقا زاده محترم ؛

آیا میدانید چقدر شهید نخبه انقلابی و پشتیبان ولایت در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به جای داشتن دهها شغل و موسسه و بنیاد و مدرسه غیرانتفاعی و … راه دفاع از انقلاب و ولایت را در حمایت عملی از آن و در شهادت دیدند ؟

آیا میدانید چند هزار جوان نخبه چون دسته گل در دفاع از انقلاب و ولایت در زمره شهدای مدافع حرم قرار گرفتند در صورتیکه از شما دهها برابر انقلابی تر و پشتیبان ولایت بودند و اگر امروز می بودند یکی از صدها امکان شغلی و مالی شما را نداشتند .

آیا میدانید چند صد هزار جوان تحصیلکرده انقلابی و پشتیبان ولایت در این کشور هستند که با کمترین امکان شغلی و مالی و یا بیکار با حضور در راهپیمایی ها و انتخابات مختلف از جمهوری اسلامی و انقلاب و ولایت حمایت میکنند ؟

آقا فریدالدین حمایت از ولایت و انقلابی بودن همانگونه که شهید چمران گفت با شعار ممکن نیست در عمل باید نشان داد که چند مرده حلاج هستید ، جنابعالی مسئول مدیریت مدارس غیر انتفاعی فرهنگ می باشید ( سایت رویداد ۲۴ اطلاعات بیشتری از آن داده است ) که همیشه از سوی مردم سوالات زیادی حول محور آن بوده است از جمله اینکه ، زمین و ملک این مدارس از کجاست ؟ ( آیا پسر آقای فتاح درست میگفت ؟ ) هزینه تحصیل در این موسسه برای هر نفر چقدر است ( عدد ۲۵ میلیون تومان برای سال ۹۷ چقدر صحیح است ؟ ) و فرزندان چه کسانی و از چه طبقه اجتماعی آنجا تحصیل میکنند ؟ جنابعالی همچنین مدرس گروه فلسفهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و از اعضای شورای سیاست‌گذاری نشریهٔ «پنجره» و همشهری جوان و .‌‌‌…. می باشید که همه این مسئولیتها نشانی از انقلابی بودن در بطن خود تولید نمیکند ، با ضرس قاطع عرض میکنم که در میان میلیونها انقلابی ولایت پذیر شما در انتهای صف هستید و آن هیچی که در جمله خود گفتید شامل خود شما میشود شما در مقابل این ملت زجر کشیده انقلابی هیچی نیستید و خرج کردن از این جملات ( انقلابی و پشتیبان ولایت) حداقل سهم شما نیست .
جنابعالی تا آخر عمر باید مدیون شهدا و جانبازان و خانواده آنان باشید که این امکانات را در اختیار شما قرار دادند تا توهم انقلابیگری پیدا نکنید .

شما درک درستی از ایثار و انقلابیگری ندارید بطوریکه حتی از خدمت مقدس زیر پرچم بدلیل شماره چشم معاف پزشکی شده اید .

لطفا نمایندگی نخبگان انقلابی ولایت پذیر را به اهلش بسپارید تا همچون چهل سال گذشته بدون ذره ای چشمداشت به سه گانه قدرت و ثروت و سیاست از جان و مال خود گذشتند و اجازه ندادند تا ایران عزیز طعمه دشمنانش گردد .

پیشنهادی انقلابی نیز برای شما داریم ، بیایید با فروش اموال موسسه فرهنگ و کمک خیرین در حاشیه جنوب شهر تهران یکصد مدرسه غیرانتفاعی واقعی راه اندازی کنید تا با کمک یکهزار معلم حق التدریس انقلابی و ولایتی ، هزاران دانش آموز بی بضاعت نخبه را برای انقلاب اسلامی پرورش دهید تا پدر و مادر مستضعف آنان شاهد ظهور نسل جدید نخبگان ولایت مداری باشند که کشور از نعمت وجود آنان دهها سال بهره ببرد .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.