حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' سوت زنی حزب همت ''

” سوت زنی حزب همت ”

” سوت زنی حزب همت ”

به نام خدا و با سلام

ریاست محترم قوه قضائیه یکی از گفتمان های حزب همت مطالبه گری می‌باشد همان چیزی که شما تعبیر به سوت زنی کردید .

وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۹۸ یک قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران آقای مارک ویلموتس منعقد می نماید که رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم نیز معادل ۲.۵ میلیون یورو که مجموعا ۸ میلیون یورو بود .

آقای ویلموتس در آذر ماه ۱۳۹۸ اعلام میکند که بدلیل عدم پرداخت دستمزد دیگر به ایران نمیاید و از فدراسیون فوتبال شکایت میکند .

در حقیقت ایشان کلا ۷ ماه مربی ایران بودند و شش بازی تیم ملی ایران را هدایت کردند ۲ برد در مقابل ضعیف ترین تیم های آسیایی ، دو مساوی و دو باخت حاصل کار ایشان است .

جالب است که در این ۷ ماه مجموعا ۳۰ روز در کنار تیم ملی در تهران و اردوی خارج از کشور بوده است و بطور متناوب ۶ ماه در بلژیک بوده است .

مبلغ قرارداد ماه ها محرمانه نگاه داشته شد و موقع شکایت مربی خارجی عدد وحشتناک ۸ میلیون یورو فاش شد .

اما در حال حاضر از این رقم چند ماه پیش معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است با یورو ۲۰ هزار تومان یعنی ۴۰ میلیارد تومان دریافت کرده است اما همان زمان مارک ویلموتس معتقد بوده است که سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و فسخ قرارداد با وی صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری کرده است و سرمربی بلژیکی با استناد به همین مسئله نسبت به شکایت به فیفا جهت اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده اقدام کرده است.

آقای قاضی زاده هاشمی نماینده وقت مشهد در مجلس و نائب رئیس امروز مجلس شورای اسلامی همان زمان با انتقاد شدید از مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در نحوه عقد قرارداد با این سرمربی، عنوان کرده بود که : همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد و موضوع مهم دیگری که ایشان در همان تاریخ اعلام کردند که دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تاکنون از محل منابع شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است یعنی به زبانی دیگر این پول ( ۴۰ میلیارد تومان ) از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است .

اما خبر بدتر آن است که شبکه های خبری خارجی امروز اعلام کردند به لحاظ حقوقی و به دلیل ضعف در متن قرارداد به احتمال قریب به یقین فدراسیون فوتبال ایران در فیفا به پرداخت ۶ میلیون یورو باقیمانده محکوم میشود .

آقای رئیسی؛
مجموع این عدد یعنی ۱۶۰ میلیارد تومان از جیب ملت ایران برای یک مربی خارجی که تنها ۳۰ روز کنار تیم بوده است و اگر بلیط های ۵ باره بیزنس کلاس چند نفری رفت و برگشت به بروکسل و هتل محل اقامت در ایران و …را به این عدد اضافه کنیم یعنی اینکه ایشان روزانه حدود ۵۵۰ میلیون تومان و اگر روزی ۱۲ ساعت کار سنگین کرده باشد حدودا ساعتی ۵۰ میلیون تومان از جیب مردم ایران برده است .

حزب همت مطالبه گری مردم را در قالب سوت زنی و اطلاع رسانی به حضرتعالی اعلام میکند .

ریاست محترم قوه قضائیه اگر این شکست حقوقی شکل بگیرد ، عاملین این قرارداد ننگین یک جانبه بدون مطالعه در هر سطح و مقامی را به دادگاه فراخوانید تا همه مسئولین کشور متوجه باشند که کلمه مسئول بار معنایی سنگینی دارد یا نپذیرند یا اگر می پذیرند پاسخگوی اعمال خود باشند .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه( همت )

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.