حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
نشست هم اندیشی حزب همت در بندر ماهشهر برگزار شد.

نشست هم اندیشی حزب همت در بندر ماهشهر برگزار شد.

نشست هم اندیشی حزب همت در بندر ماهشهر برگزار شد.

در این نشست دبیر استانی حزب همت بیان داشت:

حزب گروهی از افراد جامعه هستند که با اعتقاد و ایمان به برخی اصول و با داشتن هدف یا اهداف مشترک با عنوان حزب، با یکدیگر ارتباطی پیوسته و دو سویه داشته و می کوشند تا برای رسیدن به هدف یا اهدافی و اجرای اصول موردنظر، جامعه را به رستگاری هدایت کنند. وی همچنین در ادامه با توجه به اهمیت احزاب سیاسی به ویژه در توسعه کشور اظهار داشت: که احزاب در کشورهای توسعه یافته چه نقش را ایفا کرده و تحقق چنین امری در ایران مستلزم چه شرایطی است؟

در ادامه محمدرضا شاهپوری دبیر حزب همت در شهرستان ماهشهر ادامه داد: تدوین سیاست های عمومی، شکل دادن به افکار عمومی، افزایش آگاهی مردم، انتقاد سازنده از حکومت، رقابت سالم سیاسی و حاضر کردن مردم، در صحنه و بالا بردن درک مندی آنها، تقویت جامعه مدنی با بزرگ کردن نهادهای ما بین مردم و حکومت، نزدیک کردن افکار به همدیگر، تسهیل حکومت پارلمانی و تضمین دموکراسی از مهمترین کارکردهای احزاب در توسعه کشور به شمار می ایند و و باید در این چارچوپ حرکت کرد. وی در ادامه بیان داشت: جمهوری اسلامی در راستای تحقق چنین امری لازم است از سیاست چرخش قدرت میان نخبگان، کمک به شکل گیری نهادهای مدنی حمایت کند.

در اخر حمید رضا اکبری دبیر استانی حزب همت استان با جمع بندی مباحث مطرح شده گفت:
باید برای وحدت و تقویت رهبری و نظام برنامه هایی تدوین و به مسولین ارایه کنیم. احزاب باید همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه و دولت هایی که با رای مردم بر سر کار می آیند باشند.

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.