حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' هراس از ملت ''

” هراس از ملت ”

” هراس از ملت ”

به نام خدا و با سلام

در دوران جنگ تحمیلی برخی اوقات عملیات به شرایط حساسی می‌رسید نیروهای ایرانی و عراقی آنقدر به هم نزدیک می‌شدند و در نیمه شب آنچنان درهم تنیده می شدند که راهی جز نگاه کردن به صورت افراد برای شناسایی نیروهای خودی و دشمن باقی نمی ماند هر کس در آن تاریکی مطلق زودتر دشمن خود را می شناخت امکان زنده بودن داشت و نفر روبه رو حتماً کشته می شد از پشت و جلو هر لحظه ممکن بود تا سرنیزه‌ای و یا گلوله ای از فاصله نزدیک به تو اصابت کند .

برخی اوقات هم ، خودی خودی را میزد و این به دلیل وجود دلهره و اضطراب بود که اگر دیر بر ماشه فشار می آوردند حتما کشته می شدند و در این شرایط بود که جنگ به ترسناک ترین لحظات خود تبدیل می شد.

هرچه فاصله بیشتر بود شانس زنده ماندن بیشتر بود البته وجود خمپاره و توپ از دور همچنان مرگ و شهادت را نزدیک می کرد ولی مرگ با گلوله ای که از چند متری شلیک می شود کاملاً متفاوت بود .

 

امروز در ایران شرایطی همچون شبهای عملیات توصیف شده پیش آمده است چرا که دشمن متکبر ایران ما ، یعنی آمریکا و دشمن خونریز ما یعنی منافقین در این روزهای سخت کشور عزیزمان و همچنین نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و فشارهای روحی و مالی ناشی از بیماری کرونا که خیلی از مشاغل را تعطیل کرده است در حال آماده شدن برای برخوردهای سخت و انتقام از مردم ایران هستند. اینان تنها راه شکست انقلاب مردم ایران را درگیری در خیابان ها و اوج گیری نارضایتی مردم می دانند تمام توان خود را چه از طریق نفوذی های داخل کشور و چه از طریق ورود از مرزها جمع آوری کرده اند تا بلکه بتوانند درگیریهای خیابانی جدیدی را در ایران آغاز کنند .

مردم ما باید بدانند که اسیر غافلگیری دشمنان خود نشوند آنان ۴۰ سال است که در پی عقده گشایی خود از انقلاب هستند.

مردمی که انقلاب کردند ‘ جنگیدند ‘ مال و جان خود را دادند با ترور و درگیری مبارزه کردند و هر وقت نظام اسلامی احتیاج داشت خیابانها را تبدیل به دریایی از انسانها میکردند و در چند سال اخیر هم بار مضاعف سختی های معیشتی و اقتصادی را بر دوش می کشیدند حقشان این نبود که امروز دولتمردان و مسئولین مرفه و بی درد برایشان نسخه های غیر قابل درمان تجویز کنند ولی آیا این لا قیدی مسئولین در عدم کنترل قیمتها و تورم به معنای این است که انقلاب چهل ساله ای که با خون سیصد هزار شهید نگهداری شده است تحویل ایادی آمریکا و خونخوارانی همچون منافقین گردد ؟

آیا دفاع رهبری عزیزمان از دولت و مجلس به این مفهوم است که تا یکسال دیگر در بر روی همین پاشنه بچرخد و مردم هر لحظه در حال تماشای صعود قیمتها در ارزاق عمومی و مسکن و دلار و طلا و ….. باشند و هر دقیقه محاسبه کنند که چقدر ارزش پولشان کم شده است ؟ مردم ایمان دارند که اگر این بی خردی و بی تدبیری ادامه یابد ریشه در تعمد دارد و هرگز رهبری ساکت نخواهند نشست .

این بار هم میتوانیم در خیابانها داخل شهرها و در گوشه گوشه مرزها سد محکم در مقابل عوامل نفوذی و اغتشاشگران و …… باشیم اما آیا میتوانیم مطمئن باشیم که حاکمان در هر رده ای در این کشور در حال مبارزه با تورم و گرانی و …. هستند .

شک نکنید تاریخ همه کسانی را که دل در گرو نجات مردم از فقر تنگدستی ندارند را به بدترین وجه ممکن تنبیه خواهد کرد .

مردم از جنگیدن تن به تن با دشمنان خود هیچ هراسی ندارد ولی شما از اوج گیری انزجار و تنفر یک ملت سختی کشیده همیشه در هراس باشید .

 

باشد که این روزهای سخت نیز بگذرد و راه این ملت در آینده ای نزدیک با مسئولینی تحول خواه ‘ همدل ‘ جوان و انقلابی بسوی رشد و تعالی برداشته شود و تنها روسیاهی برای دنیا پرستان ضد مردم تا همیشه تاریخ بماند .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.