حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' تجربه‌ی ژنرال برادلی '' 

” تجربه‌ی ژنرال برادلی ” 

” تجربه‌ی ژنرال برادلی ”

به نام خدا و با سلام

در زمان جنگ جهانی دوم لشکر ۹۰ پیاده‌نظام آمریکا، تحت فرماندهی شخصی که قدرت رهبری نداشت، به جبهه‌ی «نُرماندی» فرستاده شد. نتایج عملیات افراد مزبور به قدری نامطلوب بود که مشاوران برادلی پیشنهاد کردند، لشکر پیاده‌نظام شماره‌ی ۹۰ منحل گردد و افراد آن به واحدهای دیگر ملحق شوند. برادلی با این پیشنهاد مخالفت نمود، زیرا به نظر وی افراد کلیه‌ی لشکرهای نظامی یکسان هستند.

آن‌چه موجب اختلاف نتایج عملیات آنان می‌گردد، چگونگی رهبری است. بدین ترتیب لشکر مذکور منحل نگردید، بلکه فرمانده‌ی مناسبی برای رهبری آن انتخاب شد. فرمانده‌ی جدید تغییرات متعددی در سازمان شانزده‌هزار نفری لشکر مزبور داد.

وقتی که او فرماندهی لشکر شماره‌ی ۹۰ را برای تصدی شغل دیگری ترک نمود، جانشین وی وارث یکی از بهترین لشکرهای نظامی در جبهه‌ی جنگ متفقین گردید.

نکته مهم این داستان واقعی نقش مدیریت و رهبری می باشد به این معنی که اگر مدیر یک سازمان توانایی مدیریت آن را نداشته باشد، آن سازمان را دچار نابودی و اضمحلال می کند .

ما در تاریخ ۴۰ ساله گذشته خودمان دهها مورد بسیار متقن از قدرت مدیریت و رهبری را داریم .

جاییکه ضمن حفظ کاریزما و اقتدار فرمانده، حکومت بر قلبهای نیروهای زیر دست نیز در اوج خود وجود داشته است .

نیروی عمل کننده، حرف فرمانده خود را بعنوان بهترین رهبر و مدیر که عاشقانه او را دوست دارند و ایمان به کارش دارند را به گوش جان می پذیرند و هر آنچه در توان دارند برای پیشبرد اهداف آن سازمان و یگان به کار میگیرند .

ما در یک جنگ نابرابر یعنی جنگ تمام عیار ۸ ساله شاهد قهرمانی های مدیران انقلابی قابلی بوده ایم، نوار مکالمه شهید باکری با شهید کاظمی یک آموزش درجه اول در ساختار محتوای مدیریت است .

نمونه هایی از این دست همچون شهید همت ها و شهید خرازی ها و در سالهای اخیر شهید سلیمانی ها از دیگر مفاخر رهبری و مدیریت مردمی و انقلابی در کشور ماست .

 

مطالبه گری مردم برای منصوب شدن مدیرانی سختکوش و شجاع که ضمن حاکم بودن بر قلوب کارکنان خود، دارای اقتدار ذاتی بوده و خود را نیازمند خرد جمعی نفرات سازمان بدانند بزرگترین مطالبه گری این دوران رقت انگیز مدیریت فعلی است .

 

امروز بر همگان واضح است که مدیریت تجمل گرا که خود را از بدنه مستغنی می داند و بدلیل فاصله طبقاتی شدید خود با کارکنان و به تبع آن مردم درک درستی از شرایط جامعه ندارند آسیب زاترین شرایط را برای کشور بوجود آورده است .

ما بعنوان حزب همت یکی از اصلی ترین مطالبات خود را داشتن مدیرانی از جنس این شهدا می دانیم، افرادی که کمترین برداشت را از بیت المال خواهند داشت و بیشترین کارآمدی و درآمد را برای کارکنان و مردم خود ایجاد خواهند کرد این مدیران در بین مردم زندگی می کنند و از همه دردهای جامعه باخبرند .

 

اما روی سخن امروز مردم ما با کاندیداهای دولت ۱۴۰۰ است، اگر از امروز بدنبال شرکت سهامی رفقا و دوستان هستید بدانید که آخرین فرصت نجات ایران را هم از دست داده اید ولی اگر از امروز بدنبال شناسایی مطالبات مردم از جمله پیدا کردن مدیران خاصی که در متن بالا معرفی شدند هستید، شاید مردم را بار دیگر در صحنه ببینید .

سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.