حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
''امام جمعه ملارد الگویی اخلاقی''

”امام جمعه ملارد الگویی اخلاقی”

”امام جمعه ملارد الگویی اخلاقی”

به نام خدا و با سلام

احتمالا مدتی قبل از آخرین نماز جمعه ملارد، فردی موجه و معتمد امام جمعه خبر پیمانکار بودن پسر وزیر بهداشت در پروژه چندین ساله بیمارستان ناتمام ملارد را به ایشان می دهد. امام جمعه ملارد که چندین بار در نمازهای جمعه و جماعات و در جلسات مختلف با مسئولین نارضایتی مردم در خصوص عدم راه اندازی چندین ساله تنها بیمارستان این شهرستان بزرگ و پر جمعیت را اعلام کرده بود و پاسخی نشنیده بود با شنیدن این خبر از معتمد خود عین مطلب را در نماز جمعه اعلام میکند که خیلی زود متوجه میشود که این خبر پایه و اساس درستی نداشته است و پس از آن بسرعت با تهیه نامه ای اخلاقی از وزیر مربوطه عذرخواهی میکند و از همه مهمتر اینکه میگویند اگر وزیر این عذرخواهی را نپذیرند از امامت جمعه بودن بدلیل شرعی ساقط میشود و استعفا خواهد داد .

این حرکت بزرگ امام جمعه ملارد که در تاریخ ۴۰ ساله نماز جمعه در ایران اسلامی که بیش از هزار امام جمعه در آن به اقامه این مهم میپردازند برای اولین بار به ثبت میرسد و خیلی زود خبر در سراسر ایران پخش میشود .

این گستردگی پیگیری خبر از طرف مردم سوالاتی را در اذهان ایجاد میکند از جمله اینکه آیا در این چهل سال و در حدود ۱۰۰۰ شهر و در ۵۲ جمعه سالانه و حدودا نزدیک به دو میلیون نماز جمعه برگزار شده هیچ امام جمعه ای در خطبه های خود اشتباهی مرتکب نشده است ؟ طبیعی است که پاسخ منفی است و شاید به تعداد و دفعات زیاد و مکرر این اشتباهات رخ داده باشد ولی تنها این بار بود که این مقدار وسیع به گوش مردم رسید که امام جمعه ملارد نامه ای را بصورت علنی و با عنوان عذرخواهی از اشتباهش رسانه ای میکند و از آن مهمتر اعلام میکند که در صورت عدم پذیرش عذر خواهی، خود را مستحق ادامه این وظیفه خطیر نمیداند و استعفا خواهد داد.

بنظر می رسد مردم از این حرکت اخلاقی استقبال کرده اند و انشاءالله این حرکت مثبت، الگویی برای همه صاحبان تریبونهای عمومی شود که عمدا یا سهوا آبروی دیگران را به بازی نگرفته و از شان لباس و تریبون های عمومی و مقدس حفاظت نمایند .

اعضا حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) در ملارد به اتفاق دبیرکل خود در نماز جمعه مورخ ۲۸ شهریور در این مراسم عبادی شرکت نموده و از امام جمعه مردمی و مطالبه گر و اخلاق مدار شهر حمایت می نمایند.
پاسخ منطقی وزیر محترم نیز در تاریخ از نظرها دور نخواهد ماند .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.