حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
مجلس دنا و واکسن یا مجلس ...

مجلس دنا و واکسن یا مجلس …

” مجلس دنا و واکسن یا مجلس …”

به نام خدا و با سلام

در جنگ بزرگترین خطر برای نفوذ دشمن به جبهه خودی قدرت و توانایی دشمن نیست بلکه خواب بودن نگهبانان خودی است .

جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه و پرفشار آمریکا بر ایران و آسیب های فراوان ایجاد شده تنها نشان از قدرت آنان نیست بلکه در جبهه خودی دولتی سنگین و فربه و بی تدبیر و همچنین مدیرانی مدعی و زر اندوز و ناتوان به خواب عمیقی فرو رفته اند و یا در بدبینی مفرط خود را بخواب زده اند تا راه نفوذ دشمن مهیا گردد.

مردم این را خوب فهمیدند که بیشترین آسیب و فشار از خواب آلودگی جبهه خودی میباشد و این باعث نارضایتی شدید جامعه شد .

اما نزدیک به ۶۰ درصد مردمی که ناامید از دولت شده بودند و راه اصلاح و تغییری نمی دیدند در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکردند تا نارضایتی ذکر شده بالا را از مجموعه حاکمیت ، دولت ، مجلس و … ابراز نمایند و البته بیش از ۴۰ درصد مردم با شرکت در انتخابات تصمیم گرفتند که نگهبانان جبهه خودی را عوض نمایند (نزدیک به چهار پنجم نمایندگان مجلس دهم رای نیاوردند) تا بلکه نفراتی جدید و هوشیار و انقلابی را در سنگرها بچینند تا بنمایندگی از یک ملت بزرگ بیدار باشند و ضمن سد راه دشمن با تاکتیک های جدیدی آرامش را به ملت سختی کشیده برگردانند اما زهی خیال باطل چرا که این نگهبانان به جای بیداری و رفع مشکلات اقتصادی مردم مشغول تقسیم غنائم داخل سنگرها شدند .

بر اساس اخبار رسیده رئیس و دو نائب رئیس این نگهبانان در حال چیدمان ستادهای خود برای فتح سنگری دیگر در قالب ریاست جمهوری هستند و نمایندگان مجلس را به حال خود رها کرده اند .

دعوای حقوق های نمایندگان ، دریافت خودروی نصف قیمتی قسطی ، ودیعه مسکن اقساطی ۴ ساله و در آخرین پرده نمایش ، واگذاری واکسن آنفلوانزا برای نمایندگان و خانواده محترمشان بود و همه اینها برای چهار ماه فعالیت خطیر بود ! .

آقایان گرامی و نمایندگان انقلابی اگر شما به مجلس قبلی ایراد خوب نجنگیدن با دشمن و وادادگی را می دادید خوب دقت کنید چون خودتان تنگه احد را برای عقب نماندن از کسب غنائم پیروزی خیالی رها کرده اید .
رهبری نظام با تمجید از مجلس یازدهم در ابتدای راه ، شما را به مسئولیت حفاظت از منافع مردم و شناخت از درد مردم و پیدا کردن درمان ان گماردند تا بلکه رضایتمندی مردم را سبب شوید ولیکن تا اینجای کار با رها کردن این ماموریت نمره بدی کسب نموده اید.

وکلای ملت ، عملکرد شما رابطه مستقیمی با میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دارد و اگر حضور مردم کمرنگ شود شما خائنینی تاریخی در نزد آیندگان خواهید شد و اگر مشارکت مردم بالا رود عزت و ارجمندی را برای خود و ملت ببار خواهید آورد .

یکسال وقت داشتید که چهار ماه آن گذشت و تنها هشت ماه باقی مانده است .

از خداوند استعانت بجویید و از مردم عذر خواهی کنید و بسرعت به نگهبانی از خون شهدا و منافع ملت و مبارزه با مفسدان و خائنین برخیزید و با تصویب قوانینی انقلابی معیشت و اجاره مسکن و بیمه و بازنشستگی و بهبود کسب و کار و کاهش فشار بر مردم را باعث شوید .

حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) با دارا بودن ۲۳ کمیته تخصصی در حوزه های مختلف آمادگی خود را بعنوان مشاورین امین و رایگان در خدمت شما و فراهم آوردن رضایتمندی در مردم اعلام می دارد .

بسم الله ‘ این گوی و این میدان ‘

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.