حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
تشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همت

تشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همت

تشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همت

به نام خدا و با سلام

با اتکال به خداوند متعال و همکاری برخی از دوستان حزب همت ، دومین کنگره ملی این حزب بصورت مجازی و با حضور ۵۶۲ نفر از اعضا که بصورت سهمیه بندی در استانها و کمیته ها و سازمانها و ارکان حزب همت برگزار گردید .

ابتدا باید از تک تک شرکت کنندگان که وقت گذاشتند و به سامانه انتخابات وارد شده و رای خود را به ثبت رساندند تشکر ویژه نمایم .

از مسئولین استانها ، سازمانها و کمیته ها و ارکان حزب که این سهمیه بندی را پذیرفتند و امروز وقت گذاشتند و اعضا خود راساماندهی نمودند تشکر میکنم .

از دوستان هیات رئیسه انتخابات آقایان سعید اکبر ،حسین نیک منش و خانم الهه چشمه نوشی و همچنین جناب آقای احمدی نماینده محترم وزارت کشور که از اول وقت تا آخر وقت نظارت کامل بر انتخابات داشتند نیز تشکر ویژه دارم .

از خانمها مهسا جمشیدی ، مریم دهقان نیری و مهری سروش و همچنین آقایان دکتر شرافتی نژاد و مهندس بهرام نژاد و مهندس دادخواه که تمام وقت به برگزاری کنگره کمک کردند قدردانی خود را اعلام میکنم .

همچنین خانم وکیلی که با تماسهای مکرر با دفتر پیگیر امور و در حال همکاری بودند هم تشکر میکنم .

از جناب آقای نیک بین جانشین کمیته فن آوری اطلاعات حزب و طراح سامانه انتخابات که رایگان اینکار را انجام دادند تشکر کرده و جا دارد تا برای روح بلند جوان رعنای حزب همت مرحوم شهرام کرد مسئول کمیته فن آوری اطلاعات (که برای همیشه این عنوان به نام ایشان در حزب باقی خواهد ماند و فرد دیگری صاحب عنوان مسئول کمیته فن آوری اطلاعات نخواهد شد ) درود و سلام اهدا نمایم و آرزوی غفران الهی را برایش داشته باشم .

و در پایان مهمترین تشکر و اعتذار خود را از مثلث وحدت و زحمتکش حزب همت سرکار خانم بیات و آقایان ملکی و واعظی اعلام نمایم .

تبریک به منتخبان اصلی و علی البدل بازرسین حزب همت خانم امیری و آقایان منجزی ، آقایی ، بسطامی و شه پری را وظیفه خود میدانم و از آقایان محمودی و شجاعی برای حضور در این عرصه تشکر میکنم .

” ما با شما حتما می توانیم”

اول آبان ماه یکهزارو سیصد و نود و نه
سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.