حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
روز دانشجو تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است

روز دانشجو تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است

روز دانشجو تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است

 أَلْعِلْمُ نُورٌ یقْذِفُهُ اللّه فِی قَلْبِ مَنْ یشآء

شما می توانید بیدار کننده و گفتمان ساز باشید. اگر محیط دانشجویی اعتقاد راسخی به یک مطلبی پیدا کرد و آن را دنبال کرد. این تاثیر گذار در آینده کشور است.
(رهبر معظم انقلاب )

روز دانشجو تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. جنبش دانشجویی همواره نقش تعیین کننده ای در مبارزات آزادی خواهانه مردم بیدار کشورمان داشته است و حضور آگاهانه دانشجویان درکنار مردم انقلابی و با راهبری زعمای بزرگ شیعه، اجازه نداده تا دشمنان در امور داخلی و خارجی کشور دخالت کنند. و امروز نیز دانشجویان ودانشگاهیان انقلابی برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از اصول و آرمان های اصیل اسلام و انقلاب همچون شهدای جهاد علمی از بذل جان
خویش دریغ نمی کنند.

اکنون و در گام دوم انقلاب اسلامی و با توجه به پر رنگ بودن جایگاه نسل جوان در این مرحله، فرزندان این مرز و بوم در دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان مروجان حقیقت «نظام انقلابی» همت بر آن شده و دارند که با نگاهی تحولی و رویکردی مساله محور، مبتنی بر آرمان‌ها و واقعیت ها، نیاز‌های روز جامعه را از دریچه نگاه مردم دنبال و مطالبه کنند. از همین رو فرزندان انقلاب آمادگی کامل خود را جهت نظریه پردازی، طراحی الگو‌های ایجابی و تربیت نیرو‌های ملتزم در مسیر جوان سازی و مردمی سازی حکمرانی اعلام می‌دارند.

سازمان جوانان و دانشجویان حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)روز دانشجو را به عموم دانشجویان کشور
تبریک عرض می نماید .

امیدواریم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران عزیز بیش از پیش کوشا باشید.

#حزب_همدلی_مردم_تحول‌خواه_همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.