حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' تولد ۳ سالگی حزب همت ''

” تولد ۳ سالگی حزب همت ”

” تولد ۳ سالگی حزب همت ”

 به نام خدا و با سلام

ضمن عرض تبریک به تک تک اعضا و هواداران حزب گزارشی از سه سال گذشته ارائه میدهم.
ابتدا گزارشی کوتاه از دفاتر حزب در این مدت خواهم داشت .
از شهریور سال ۹۶ تا نیمه سال ۹۷ دوست خوبم جناب آقای گردان ساختمان اداری خود در مجتمع تجاری سمرقند را در اختیار حزب همت قرار داد و بمدت یکسال بدون هیچ اجاره ای حزب همت قدمهای اولیه تشکیل خود را محکم ادب و ثبات برداشت .
از شهریور سال ۹۷ تا شهریور سال ۹۸ دوست گرامی ام جناب آقای جهانیان ساختمان اداری خود در مجتمع خدماتی کاسپین را رصورت رایگان در اختیار حزب قرار دادند و حتی در برخی موارد هزینه های همایش های حزب را بر عهده گرفتند و دقیقا در این یکسال سازماندهی حزب بصورت عالی پیش رفت .
از شهریور سال ۹۸ تا امروز ۵ آذر ۹۹ با لطف دوست خوبمان آقای خوشبین که ارادت خاصی به آقای فغانی جانشین محترم دبیر کل داشتند در ساختمان ستارخان بصورت امانی و رایگان مستقر بودیم و این زحمت نزدیک ۱۴ ماه بطول انجامید . در این یکسال حزب همت به بالندگی خود در میان سایر احزاب با سابقه کشور افتخار کرده و راه خود را به پیش برد .
امروز در حال جابجایی هستیم و برای اولین بار نیاز به کمک همه دوستانی داریم که بتوانند بخشی (هر چند اندک) از هزینه اجاره ساختمان جدید حزب را که در حال عقد اجاره هستیم تقبل نمایند .
ضمن تشکر از این دوستان خوبم ذکر چند نکته مهم است .
۱– حزب همت در طول ۳۸ ماه گذشته حتی یک روز کاری تعطیل نبود و این نشان داد که دکانی برای انتخابات نبوده است که نزدیک انتخابات باز شود و بعد از انتخابات بسته شود .
۲– هیچ شخصیت محترم برجسته کشوری و لشگری در این حزب چه به لحاظ کمک مالی و چه به لحاظ تشکیلاتی حضور مادی یا معنوی نداشته اند یا به تعبیری این حزب وابسته به هیچ شخصیت سیاسی شناخته شده نمی باشد .
۳– تمامی هزینه های حزب همت از طریق حق عضویت های اعضا ( شورای مرکزی ۵۰ هزار تومان ” الزامی” ‘ مشاوران و ارکان ۱۰ هزار تومان ”الزامی” و اعضای رسمی ۵ هزار تومان ”داوطلبی”) و سایر خرده اسپانسرهای علاقمند به حزب که توقعی نداشته اند تامین شده است .
۴– تاسیس ۲۲ شعبه استانی ‘ ۴۲ دفتر فرعی شهرستانی و ۲۳ کمیته و سازمان و واحد تخصصی از تلاشهای این سه سال فعالیت تشکیلاتی بوده است .
۵– محتواهایی در قالب ”دولت در سایه” ”دکترین گام دوم” ”سازمان رای قابل راستی آزمایی” ”دقایقی با همت” ”گفتگو با همت” ”تخته سیاه همت” ”لایوهای اینستاگرامی دبیرکل” ”تالیف ۷ جلد کتاب در قالب ، گفتاری در باب تحزب” ”گزارش عملکرد سال ۹۷ و سال ۹۸ حزب همت به مردم در قالب دو جلد کتاب ” و صدها تحلیل و مقاله و …‌ حاصل این حرکت بالنده سیاسی بوده است .
۵– وبسایت حزب همت به آدرس www.hmtp.ir و پایگاه خبری همدلی و همت به آدرس www.hmtn.ir در این سالها بی وقفه و بدون روزهایی به روز رسانی نشدن فعال بوده است و همچنین هفته نامه تحول گرایان که به تازگی مجوز آن دریافت شده است و بزودی اولین شماره آن منتشر خواهد شد ، از جمله فعالیتهای اطلاع رسانی به مردم و در دسترس بودن حزب در هر لحظه و زمانی بوده است .
۶– سه نفر نیروی دائم بیمه شده از جوانان تحصیلکرده و آینده دار کشورمان که اتفاقا هر سه نفر عضو شورای مرکزی حزب همت میباشند سرمایه ای عظیم برای این حرکت تحول خواهانه بوده اند که با عددی ناچیز بصورت تمام وقت و جهادی در طول این سه سال ارتباط با بدنه حزب و تحولات رو به جلو سیاسی را بر عهده داشته اند .
۷– شورای مرکزی جوان و غیر وابسته ‘ مشاورانی دلسوز ‘ کمیته سیاسی عاشق ‘ سازمان جوانان و دانشجویانی بی نظیر و دهها کمیته فعال از ویژگی های ارکان این حزب می باشد .
۸– هیات رئیسه و شورای مرکزی استان ها و مسئولین شهرستانهای حزب همت پشتوانه مردمی و بدنه قدرت آینده تشکیلاتی و اجرایی حزب را تشکیل میدهند .

برای طولانی نشدن مطلب از بقیه فعالیتهای حزب همت عبور میکنم و بار دیگر این تولد میمون و مبارک را به تمامی اعضای محترم حزب همت در سراسر کشور تبریک می گویم .
شرمنده ایم که بدلیل شرایط کرونایی نتوانستیم تولدی چند هزار نفره را تدارک ببینیم و از نزدیک دست های شما مردان و زنان همتی و کنشگران سیاسی امروز ایران اسلامی را ببوسم .

سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت)

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.