حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
باید بر جدال سیاسی خاتمه دهیم 

باید بر جدال سیاسی خاتمه دهیم 

باید بر جدال سیاسی خاتمه دهیم

در دیدار مسئولین حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) با سردار دهقان مشاور مقام معظم رهبری عنوان شد: باید بر جدال سیاسی خاتمه دهیم.

سردار دهقان در دیدار با سید احمد نبوی دبیرکل و مسئولین استان های حزب همت با اشاره به این موضوع که ما نه اصلاح طلبی را نفی می کنیم و نه اصولگرایی را، ابراز داشتند:

ما باید فارغ از مسائل جناحی از تمامی نیروهای نظام که توانسته‌اند سلامت خود را به اثبات رساند و پیرو آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب می باشند استفاده کنیم و در این خصوص باید به جدال سیاسی خاتمه دهیم.

مشاور مقام معظم رهبری ادامه دادند:

ما نباید بدون دلیل و مدرک مسئولین را به خیانت یا کم‌کاری متهم نمایم. اکنون دیگر زمان اجرای دادگاه‌های بدون حضور متهم تمام شده است.

باید بدانیم هر کس متناسب با وضعیت و شرایط کار کرده است،

اما مدیران و مسئولین ما باید ناکارآمدی های موجود را نیز بپذیرند، نه اینکه فقط مردان عرصه موفقیت باشند.

مسئولین نباید ناکارآمدی های خود را بر گردن کس دیگری بیاندازند،

تا زمانی که کم کاری های خود را قبول نکنیم نخواهیم توانست تغییری در اجرا داشته باشیم.

دکتر دهقان ادامه داد:

جمهوری اسلامی ایران با وجود فراز و فرودها، برگهای زرین زیادی از خود برجای گذاشته است، پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی در منطقه و جهان قابل تحسین است، اما با این وجود مشکلات جدی در عرصه های عمومی جامعه داریم، ما نتوانستیم در بخش‌هایی همچون اقتصاد آنچنان که باید خوب عمل نماییم و علت آن سوء مدیریت است. ما باید اول بشنویم تا بتوانیم عمل کنیم و نیاز به تغییر رویکرد اساسی داریم. هر کشوری هر میزان منابعی هم داشته باشد اگر دولت، خوب عمل ننماید قطعاً جز اتلاف منابع چیزی عایدشان نخواهد شد.

نظام مدیریت کشور باید بر مدار عمل و اجرا قرار گیرد و پاسخگو باشد.

اما باید شنوندگان خوبی برای مطالبات و نیازهای مردم باشیم.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه افزودند:

ما نباید نگران رسانه‌ها و زبان مردم باشیم و باید اجازه دهیم در فضای عامیانه کشور فضای گفتگو فراهم باشد، چرا که رسانه‌ها از اصلی ترین ارکان توسعه کشور قلمداد می شوند و مردم پشتوانه این انقلاب هستند.

دکتر دهقان در ادامه با اشاره به حق برابری مردم در کشور عزیزمان ایران، ادامه دادند:

هر فرد ایرانی که در کشور زندگی میکند فارغ از نگاه قومیتی باید از حقوق برابر برخوردار باشد و ما حق نداریم به گونه‌ای رفتار کنیم که قومیت ها احساس اقلیت بودن در کشور بکنند و عدالت واقعی را در کشور عملیاتی سازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.