حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دعوت از کلیه احزاب، تشکل ها و گروه های همسو ، همفکر و علاقمند به همکاری با حزب همت

دعوت از کلیه احزاب، تشکل ها و گروه های همسو ، همفکر و علاقمند به همکاری با حزب همت

دعوت از کلیه احزاب، تشکل ها و گروه های همسو ، همفکر و علاقمند به همکاری با حزب همت

به نام خدا و با سلام

🔸#حزب_همدلی_مردم_تحولخواه (#همت) به عنوان حزبی مستقل و برخواسته از بدنه مردمی جمهوری اسلامی ایران که هیچ گاه تکیه ای بر صاحبان قدرت و جریانات سیاسی غالب نداشته است، همواره حضور در تمامی عرصه های مشارکت را در راستای تحقق منافع مردم و سربلندی کشور، بر خود واجب دانسته و تمامی اهتمام خود را در سازماندهی و توسعه مشارکت هدفمند مردمی قرار داده است.

🔸امروز نیز در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، حزب همت به حسب آرمان و ماموریت ذاتی خود سازماندهی و فعالیت میدانی را با قوت و انسجام آغاز نموده و در صدد است تا با تمام قوا در این صحنه حضور یافته و برای ارتقای هرچه بیشتر مشارکت عمومی در این فضا آمادگی خود را برای همراهی و مشارکت کلیه احزاب، تشکل های رسمی و غیر رسمی و همچنین گروه های مردمی فعال و علاقمند اعلام مینماید.

🔸بدیهی است که کلیه مواضع و جهت گیری های حزب همت در این عرصه کاملا مستقل، بر اساس گفتمان های تحول خواهانه و بدون نگاه به تصمیمات انحصار طلبانه و قدرت محور جریانات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی خواهد بود.

🔹لذا بدینوسیله به استحضار کلیه احزاب، تشکل ها و گروه های همسو ، همفکر و علاقمند به همکاری با حزب همت میرساند که در صورت تمایل به برقراری ارتباط و فراهم نمودن زمینه های هم افزایی در این خصوص می‌توانند تعاملات خود را با ستاد انتخابات شوراهای حزب همت برقرار نمایند.

🔻 در این خصوص جناب آقای دکتر مجید شرافتی نژاد به عنوان مسئول کمیته ارتباط با احزاب و تشکل ها از سوی حزب همت معرفی گردیده و مسیرهای ارتباط با ایشان برای کلیه عزیزان به شرح ذیل برقرار خواهد بود:

📞شماره تماس ۰۹۱۲۲۸۹۲۷۵۲
📱شماره واتس اپ ۰۹۳۵۲۸۹۲۷۵۲
📩پست الکترونیکی majid.sherafati@gmail.com

با سپاس و آرزوی سربلندی ایران اسلامی

سید احمد نبوی
رئیس ستاد انتخابات حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.