حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
جناب آقای دادستان؛ مردم سالاری و جمهوریت نظام سیلی خورده است!

جناب آقای دادستان؛ مردم سالاری و جمهوریت نظام سیلی خورده است!

جناب آقای دادستان؛
مردم سالاری و جمهوریت نظام سیلی خورده است!

حضرت علی ( ع ) می فرمایند سربازان مایه عزت دین و دژهای والیان هستند. اگر اولین دستی که به پشتوانه جایگاه نمایندگی مجلس به صورت محافظان امنیت و نظم نواخته شده بود، با اعلام جرم و تعقیب، پاسخ مناسب را دریافت میکرد، این بار هم دموکراسی سیلی نمی خورد! در وانفسایی که امید و انگیزه برای حضور در فضای انتخاباتی اینقدر کم جان و بی رمق است که مردم سالاری تب کرده است، چه انگیزه و خواستگاهی برتربینانه ایی موجب می شود دستی که می بایست حافظ منافع مردم باشد، از سر غرور و نخوت بر صورت جوانی سرباز فرود بیاید!

یادآور میشود در اصل صد و هفت قانون اساسی اشاره شده است رهبر در برابر قانون با سایر افراد کشور مساوی است و اما در باره مصونیت قضایی نمایندگان طبق اصل هشتاد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نماینده مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رای خود کاملا آزاد است و نمیتوان به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کرده است تعقیب یا توقیف شود. پس کدام مصونیت پارلمانی خود ساخته ی بخشنامه ایی توهم مقام برتر، نسل خاص یا برگزیده ی ممتاز را در مغز محدود اندیش ضارب مردم سالاری ملکه کرده است که در برابر دیدگان مردم مظلوم قلدری کرده و عربده جویی میکند و به جوانی در لباس خدمت سربازی توهین؟

جناب آقای دادستان، در صورت احراز وقوع جرم، مردم سالاری و جمهوریت نظام سیلی خورده است! چگونه است سربازی در سرمای زمستان، ساعت ها با کمترین امکانات رفاهی، در اوج شور و سودای جوانی، برای حفظ و تامین امنیت و نظم، ایستاده در کف خیابان، وظیفه اش را انجام دهد و به دلیل تذکر به قانون پس از توهین، سیلی هم بخورد؟

اگر اندکی به نوشته های مردم در فضای مجازی مراجعه کنید آرای عمومی را هم در می یابید، ازجنابعالی در مقام نماینده دادخواهی عموم جامعه درخواست داریم اعلام جرم کنید!

امین احمدی
پژوهشگر و فعال سیاسی
مشاور دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.