حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
''این قافله به پایان راه نزدیک میشود''

”این قافله به پایان راه نزدیک میشود”

”این قافله به پایان راه نزدیک میشود”

هر زمستانی که میاید و میرود هزاران ایثارگر دفاع مقدس روحشان پرواز میکند تا در طول این دوره (عمده عملیاتهای ایران در این فصل بوده است) با دوستان شهیدشان گپ و گفتی کنند و درد دلی داشته باشند .

اگر متوسط سن رزمندگان دفاع مقدس را ۲۳ سال در نظر بگیریم و سال ۶۳ را متوسط هشت سال دفاع مقدس محاسبه کنیم ، سن متوسط بازماندگان دفاع مقدس (رزمندگان ‘ جانبازان و آزادگان) و در سال ۱۴۰۰ باید عددی حدود ۶۰ سال باشد و البته آسیب های روحی و جسمی وارده به این افراد ، آنان را مشابه پیرمردانی۷۰ تا ۸۰ ساله (بسته به نوع و شدت آسیب های روحی و جسمی) نشان می‌دهد .
دیگر خبری از والدین شهدا نیست و تقریبا پدران و مادران شهدا به آخر خط رسیده اند و جمعیت بسیاری از آنان به فرزندان خود پیوسته اند .

آرام آرام جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان بار و بندیل سفر را می بندند تا به رفقای آسمانی خود بپیوندند و تقریبا هر روزه در هر کوی و برزنی صدای لا اله الا الله را برای تشییع اینان می شنویم .

تا ده سال اینده ، اگر خبرنگارانی
هوس مصاحبه و گفتگو با یکی
از رزمندگان زنده مانده از جنگ و دفاع مقدس را داشته باشند باید شهر به شهر ،
کوه به کوه و دیار به دیار روزها و ماهها ، بگردند ، تا شاید بتوانند یک کهنه سرباز پیر و فرتوت ، که نای سخن گفتن
نداشته باشد را پیدا کنند تا
مصاحبه ای نمایند .

امروزه اغلب پیکرهای شهیدان
تازه تفحص شده ، بیکس و کار
هستند ، چون اغلب پدران و مادران
این شهیدان مظلوم دارفانی را
وداع گفته اند و چه بسیار از این شهیدان غریبانه بخاک سپرده میشوند .

مسئولین عزیز و شیفتگان خدمت!!! ، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را نیز همچون شهیدان تازه تفحص شده تفحص نمایید شاید که دردشان را امروز پیدا کنید .
مطمئن باشید خیلی زود دیر می شود .

خداوند به همه این عزیزان بازمانده از آن دوران سخت و تحمل کنندگان سالها درد و رنج ، پاداشی در خور (دیدار دوستان شهیدشان ) را عطا نماید .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.