حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
در نیمه ی ماه ، ماهِ تمام آمده است

در نیمه ی ماه ، ماهِ تمام آمده است

در نیمه ی ماه ، ماهِ تمام آمده است

سازمان جوانان ، دانشجویان حزب همت طی پیامی، فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)تبریک گفتند:

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در نیمه ی ماه ، ماهِ تمام آمده است
عطرِ نفسِ گل به مشام آمده است
در خانه ی زهرا و امیر مومنان
اوّل پسر و دوّم امام آمده است

درتقویم رسمی کشور مان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان روز اکرام نامگذاری شده، تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت و بخشندگی بود ، دست نیاز ایتام ونیازمندان را گرفته و در حد وسع وتوان خود به کمک فقرا بشتابند . آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده‏اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏گسترانند.

نیمه ماه مهمانی خدا،ماه احسان و اکرام، ماه بهار قرآن فرا رسید وخوان گسترده برکت و دعا،با میلاد مظهر جود و کرم، صفایی دیگر گرفت و نخستین گل بوستان معطر شیر خدا، علی(ع) و زهرای اطهر(س) قدم به گیتی گذاشت.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به همه شیعیان جهان خصوصاً مردم خوب ایران ، امیدوارم همگان بتوانیم از برکات این ماه به بهترین نحو بهره ببریم و خداوند متعال توفیق عبادات و بندگی بیشتر نه فقط در این ماه ، بلکه در همه ایام سال را به همه ما عنایت کند.

لذا با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید کارشناسان امر بر حفظ سلامت اجتماعی و رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی امیدوارم امسال با برگزاری این مراسم به صورت مجازی ،در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا قدم برداریم و انشاءالله شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

سید عظیم جولازاده حسینی
مسئول روابط عمومی سازمان جوانان ، دانشجویان حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.