حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” انتخابات ۱۴۰۰ ، بایدها و نبایدها “

” انتخابات ۱۴۰۰ ، بایدها و نبایدها “

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی در تاریخ مردمسالاری دینی این کشور است ، نتیجه انتخابات را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم فرقی در حماسه آفرینی مردم در پای صندوق های رای نمی‌کند.
در خاورمیانه ای که کمتر خبری از انتخابات در کشورها می‌شنویم حضور این تعداد مردم عزیز بعد از ۴۲ سال سختی و تنگدستی و فشار معیشتی ، چیزی جز یک معجزه نمی‌تواند باشد.
هیچکس نه می‌تواند و نه حق دارد که به این مردم بزرگ و پاک باخته اّنگ گول خورده و عوام زده و … بزند ، مردم فهیم ایران همیشه غافلگیر کننده ترین پدیده های اجتماعی را پیش روی جامعه سیاسی ایران قرار داده است .

اما چند باید و نباید مهم:
۱– با پیروز انتخابات جناب آقای رئیسی؛
ریاست محترم آینده قوه مجریه ، جنابعالی آخرین فرصت جمهوری اسلامی برای ایجاد رضایتمندی در مردم هستید لطفا با تمام وجود و با استفاده از تمام طرفیت های جوانان این کشور و تنها برای اولویت اول این مردم یعنی معیشت ، کوشش کنید . تیمی را انتخاب کنید که در راستای خواست ملت حرکت کنند نقاط ترمیمی فراوانی وجود دارد که یک جهاد همگانی را می‌طلبد و تنها از عهده یک جناح سیاسی بر نخواهد آمد ، انشبا درایت شما این تهدیدات به فرصت‌های تاریخی بدل گردند.
۲– با جناب آقای دکتر رضایی؛
آرزو می کنیم که برنامه های عملیاتی شما در حوزه اقتصاد نصب العین آقای رئیسی قرار گیرد چه با شما چه بدون شما .
از نظر طرفدارانتان شما نمونه یک شخصیت بی‌نظیر ملی برای تغییر و اصلاح ساختار بهم ریخته دولت بودید ولی با همه این ظرفیت که در شما وجود داشت ، مردم راه دیگری را انتخاب کردند ، لطفا قدر و ارزش ۴ میلیون قسم خورده خود در کشور را بدانید و همچنان مانند ۵۰ سال گذشته همه وجود و توان خود را معطوف به نظام اسلامی بدانید و البته شما خود بزرگترین نگهبان ارزش‌های این کشور بوده اید ، خدا قوت آقا محسن عزیز .
۳– با ملت قهرمان ایران ؛
انتظار گشایش کارها در شروع دولت آقای رئیسی، انتظاری غلط است باید فرصت بدهیم تا کارها روی مدار خود قرار گیرد و البته روزها و ماه‌های سختی برای رسیدن به گشایش امور پیش روی ماست که باید با صبوری و متانت تحمل کنیم .
۴– با اعضا و مسئولین حزب همت ؛
شما دوستان گرامی نماد یک تحزب ساختارمند در کشور هستید . از داشتن مردان و زنانی اینچنین مقاوم و کارا به خود می بالم و این سرمایه بزرگ را حاصل دانایی محوری ، خرد مندی و سازمان گرایی شما عزیزان می‌دانم، از زحمات شما در این مدت کمال تشکر را دارم و خاضعانه دست تک تک شما را می‌بوسم.
نیازمند تغییراتی در بدنه تشکیلات حزب همت در آینده هستیم که با انجام کنگره چهارم حزب در پایان تیرماه جاری این اصلاحات را با کمک شما عزیزان ، جاری و ساری خواهیم نمود .

انشاءالله خداوند ما را عاقبت بخیر گرداند .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.